واریز یارانه نقدی ۱۲۰ هزار تومانی به حساب یارانه بگیران

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در صورت مشاهده تخلف در فروش ۱۱ قلم کالای مشمول در طرح فهرست کالاهای الکترونیکی که جزو کالاهای کیفری است، مردم مراتب را به تعزیرات گزارش کنند. سیستم یا سیستم ۱۲۴.

به گزارش اخبار تایمز؛ اکنون خانوارهای دهک های یک تا سه جامعه ۴۰۰ هزار تومان یارانه نقدی دریافت می کنند که اگر ۲۰۰ هزار تومان از سبد کالای استاندارد تعریف شده بر اساس قیمت های ۱۴۰۱ خریداری کنند، برای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان می شود. به اضافه مقدار تورم اضافه شده در ماه جاری. اعتبار یارانه تشویقی دریافت خواهد کرد.

در تماس هایی که برخی از شهروندان داشتند، خاطرنشان کردند که تعدادی از فروشگاه ها زمانی که شخصی قصد خرید از این طریق را دارد، اعلام می کنند که «باید کالای خود را از قبل رزرو کنید» یا «کالاهای خاصی با برند خاص» درج شده است. طرح، مرتکب تخلف می شوند.

در همین زمینه سیدرضا یحیوی مشاور معاون وزیر تعاون گفت: در این طرح چنین چیزی وجود ندارد و فرد به راحتی می تواند با استفاده از دستگاه کارتخوان پرداخت خود را انجام دهد.

وی تاکید کرد: این فرآیند هیچ پیش نیازی ندارد و فرد به راحتی می تواند با کارت اعتباری خود از ۱۲۲ هزار خرده فروشی و شعبه ۱۲ فروشگاه زنجیره ای خرید کند.

مشاور معاون وزیر تعاون تصریح کرد: از آنجایی که این ۱۱ ماده غذایی جزو کالاهای کیفری است، هرگونه تخلف از قبیل گران فروشی، کم فروشی و اجبار فروشنده به خرید کالای خاص ممنوع است و مردم موارد را به تعزیرات یا تعزیرات گزارش کنند. سامانه ۱۲۴ با این تخلفات برخورد کند. برخورد قانونی شود

یحیوی بیان کرد: با خرید ۲۰۰ هزار تومانی از مبلغ یارانه از این طریق، ۱۲۰ هزار تومان به عنوان مشوق به اعتبار حساب فرد اضافه می شود. همچنین اگر تا پایان سال در این ۱۱ گروه تورم داشته باشیم، دولت آن مبلغ را پوشش می دهد و شهروندان کالای مورد نظر خود را با همان قیمت اعلامی خریداری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح قبلی کالابرگ مربوط به دهک های اول تا سوم جامعه بود و به این ترتیب ۲۹ میلیون نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند. با اضافه شدن دهک های چهارم و پنجم، ۱۹ میلیون شهروند دیگر به این تعداد اضافه شد و اکنون جمعیت هدف طرح صورتحساب الکترونیکی به ۴۸ میلیون نفر رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml