وام قرض الحسنه ویژه برای فرزندان بازنشستگان+شرایط

۹۵ درصد احکام تعیین حقوق ماهانه صندوق بازنشستگی کشوری مربوط به نظام آموزشی است.

به گزارش اخبار تایمز؛ وام قرض الحسنه یکی از کمک های بلاعوض است که بانک ها به ذینفعان واجد شرایط با بهره بسیار کم و با شرایط خاص اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نامش پیداست وام قرض الحسنه وام با سود کمتر نسبت به سایر وام ها است. معمولاً نرخ سود وام بین صفر تا ۴ درصد است.

۹۵ درصد مصوبات برقراری حقوق صندوق بازنشستگی کشوری مربوط به نظام آموزشی است. فعالیت ها و اقدامات یک ماهه آخر صندوق بازنشستگی کشوری و زیرمجموعه های آن حاکی از صدور احکامی برای تعیین حقوق ۴۳ هزار و ۳۳۴ مستمری بگیران است.

بر این اساس ۹۵ درصد احکام برقراری حقوق در سال جاری مربوط به نظام آموزشی است.

بر این اساس طی یک ماه گذشته ۵ هزار و ۳۳۵ مورد احراز حقوق بازنشستگی، ۸ هزار و ۱۸۰ مورد مکاتبات و پرونده به اداره کل، ۱۱ هزار و ۳۰۰ مورد انجام کارشناسی و مشاوره حضوری، ۶ هزار و ۷۲۵ مورد پاسخگویی به تماس تلفنی مستمری بگیران. و ۷۶۳ مورد احراز هویت مستمری بگیران خارج از کشور انجام شده است.

همچنین بر اساس این گزارش که مربوط به دوره ابتدایی مهر ۱۴۰۲ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۲ است، ۲۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و ۳۲ هزار فقره تسهیلات ضروری برای مستمری بگیران کشوری مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب های واجد شرایط واریز شده اند.

رسیدگی به ۵۳۳ هزار و ۱۳ مورد خدمات بیمه درمانی در قالب قرارداد غرامت درمان، تهیه و پیشنهاد جدول تعهدات بیمه تکمیلی درمان و تعیین سرانه سال ۱۴۰۳، تحلیل آماری متقاضیان طرح اختیاری پذیرفته نشدن و عدم پذیرش رسیدن به سهمیه متقاضیان این طرح لغو شدند، همچنین از دیگر فعالیت های انجام شده در این صندوق بود.

بر اساس این گزارش، طی یک ماه گذشته، پرداخت اقساط معوق فروشگاه افق کروش به مبلغ ۴۹ میلیارد ریال، امکان خرید اقساطی بیمه ملت تا سقف ۱۱۰ میلیون ریال در اقساط ۱۱ ماهه را برای مشترکین ایجاد کرد. صندوق، ایجاد امکان خرید اعتبار از شرکت فولاد البرز. تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال در اقساط ۱۲ ماهه مشترکان صندوق، تفاهم نامه ای با شرکت امداد خودرو برای ارائه خدمات مرتبط و صدور ۱۸۱۶۸ بیمه نامه ملت برای بازنشستگان کشوری منعقد شده است.

همچنین در مهرماه امسال بیش از ۵۱ هزار و ۲۹۱ تماس با مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ ثبت شده که نسبت به شهریور ماه امسال ۴.۸ درصد افزایش داشته است.

بر این اساس در مهر ماه ۱۴۰۲ بیش از ۷۷۵۰ درخواست خدمت از طریق پیام صوتی، نرم افزار صبا و سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت شد.

برگزاری جلسات متعدد در خصوص بازنشستگان وزارت بهداشت و رتبه بندی معلمان بازنشسته، ارتقاء سیستم های درآمدی و هزینه ای مانند سامانه کارکنان (تحت وب)، برگزاری جلسه و تبادل اطلاعات با خزانه داری کل کشور و سازمان اداری و استخدامی و تفویض امور اجرایی برخی واحدها. حوزه ستادی در تمامی استان ها عملیاتی شده است.

تامین منابع و پرداخت حقوق مهر ماه به همراه پرداخت سفارشات تاسیس جدید، مدیریت منابع اطلاعاتی در سایت صندوق، کانال بله و ایتا، اینستاگرام و … از دیگر فعالیت های انجام شده در سال گذشته است.

لازم به ذکر است صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و ۶۴۱ هزار بازنشسته و شاغل کشوری دومین صندوق بازنشستگی و بیمه ای کشور است و ضریب حمایتی آن ۰.۵ است.

سرمایه و استفاده بهینه از منابعی که در اختیار داریم این روزها دغدغه بسیاری از مردم است. گرفتن وام با نرخ بهره و کارمزد پایین، به عنوان مثال، وام ۴ درصد، وام ۸ درصد، وام ۱۴ درصد و به طور کلی تسهیلات ارزان می تواند در تصمیم گیری های اقتصادی مانند خرید کالاهای سرمایه بر یا شروع یک وام بسیار مفید باشد. کسب و کار کوچک بانک تجارت در طرح اسپانسر این امکان را به شما می دهد که منابعی را که در حال حاضر در اختیار دارید اما برای اجرای طرح مورد نظرتان کافی نیست و به شما تحویل می دهد را دو برابر کنید.

در طرح حامی، ودیعه تسهیلات شما از طریق دوره های مختلف و با نرخ های مختلف، تسهیلات کم هزینه با نرخ کارمزد پایین تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان مثال، در صورت واریز تسهیلات به مدت شش ماه از طریق طرح حامی در بانک تجارت، بین ۴۰، ۴۶ تا ۷۲ درصد آن، می توانید وام ۴ درصد یا تسهیلات مرابحه ۸ درصد با مدت پرداخت ۱۸، ۱۶ دریافت کنید. و ۱۲ ماه . در صورت نیاز به پول بیشتر، می توانید تسهیلات ۱۴ درصدی مرابحه را بین ۶۵ تا ۸۰ سال دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml