واکنش تازه برانکو به حرف‌های یحیی: خوشحالم که پرسپولیس بعد از من به گل محمدی رسید/ به چنین شاگردی افتخار می کنم

سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به صحبت های جالب یحیی گل محمدی درباره خودش، او را یکی از بهترین شاگردان خود در دوران سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرد.
به گزارش اخبار تایمز؛ در هفته های اخیر به ویژه پس از نتایج نسبتا ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شایعاتی مبنی بر تغییرات احتمالی در راس کادر فنی پرسپولیس در رسانه ها مطرح شده است. این شایعات بلافاصله پس از تساوی پرسپولیس در تاجیکستان مقابل استقلال این کشور رنگ و بویی جدی به خود گرفت و گفته شد برخی از نزدیکان به کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس به دنبال بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس هستند.
علیرغم تکذیب دو تن از اعضای هیات مدیره و مسئولان عالی رتبه باشگاه از جمله شهریاری و بادامکی در رابطه با شایعه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ، این موضوع همچنان با جدیت در رسانه ها دنبال می شد، البته این موضوع احتمال با پرسپولیس برابر تیم ۱۰ نفره نصر مساوی بود. دوباره قوی تر شد اگرچه در فاصله دو بازی لیگ قهرمانان آسیا، پس از تساوی پرسپولیس مقابل النصر و بازی با الدیل، بسیاری از پیشکسوتان و مدیران سابق باشگاه از یحیی گل محمدی حمایت کردند، اما پس از شکست این تیم در دیدار مقابل نماینده قطر، شایعه بازگشت برونکو باز کم رنگ شد. رنگ و بوی جدیدی هم گرفت.
در نهایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در واکنشی کوتاه به این موضوع اعلام کرد که فعلا نظری در این مورد ندارد اما باز هم تردیدها در این ارتباط به طور کامل برطرف نشد. بعدها با نزدیک شدن به دربی، پس از پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار، اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد.

یحیی گل محمدی این بار به جای پرهیز از سوالات احتمالی بازگشت برانکو در نشست خبری پیش از این دیدار در جمع هواداران با استفاده از تاکتیکی هوشمندانه در مورد برانکو ایوانکوویچ به تمجید از سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت. ، او را یکی از موفق ترین ها می نامند. وی خطاب به مربیان خارجی که در کشورمان بوده اند، گفت: افتخار می کنم که در سال های حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال کشورمان شاگرد او بوده ام. او حتی شجاعانه اعلام کرد که حاضر است دو دستی تیم پرسپولیس را به برونکو تقدیم کند تا این سرمربی کروات پرسپولیس و هوادارانش را به جایگاهی که دوست دارند برساند.

به همین منظور و شنیدن نقطه نظرات سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اظهارات گل محمدی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عمان و سرمربی سابق پرسپولیس گفت و گو کردیم.

گل‌محمدی و برانکو

نظرتان درباره صحبت‌های گل‌محمدی راجع‌به خودتان چیست؟
من از یحیی گل‌محمدی بابت این توصیفاتی که به شکلی بسیار زیبا از من کرده بسیار سپاسگزارم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

از شرایط او در پرسپولیس مطلع هستید؟
همان‌طور که گفتم من همواره او که سرمربی تیم پرسپولیس است را حمایت می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسابقات هم نتایج خوبی بگیرد و به آن‌چه خودش و هواداران پرسپولیس می‌خواهند دست پیدا کند.

عملکرد پرسپولیس تا این‌جای فصل را چطور ارزیابی کرده‌اید؟
او تاکنون نتایج فوق‌العاده‌ای را با پرسپولیس کسب کرده و مطمئنا باز هم این‌گونه خواهد بود.

از این‌که بعد از شما پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی رسید چه حسی داشتید و امروز چه حسی دارید؟
خیلی خوشحالم که بعد از من هدایت پرسپولیس به او رسیده و توانسته به این شکل و با این نتایج درخور توجه در طول سال‌های اخیر مسبب کسب چنین نتایجی برای پرسپولیس شده باشد. این واقعا قابل توجه است و قطعا هواداران پرسپولیس چیزی جز این نتایج را از سرمربی تیمشان نمی‌خواهند.

آیا پرسپولیس مستحق کسب دو قهرمانی در فصل قبل و نتایج خوبی که در سال‌های اخیر گرفته، بود؟
مطمئنا همین‌گونه است؛ یحیی گل‌محمدی از جمله مربیانی است که با تلاش و پشتکار تیمش را با ارائه بازی‌های زیبا به میدان می‌فرستد و در این چند فصل هم پرسپولیس سزاوارانه توانسته نتایجی بگیرد که امروز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران شناخته می‌شود.

این‌که گل‌محمدی از شما به عنوان یکی از مربیان خوب دوران فوتبالش یاد کرده چه مفهومی دارد؟
باز هم باید بگویم که از تعاریف محبت‌آمیز گل‌محمدی ممنونم و من هم افتخار می‌کنم که در دورانی از تجارب کاری‌ام یسرمربی چنین بازیکنان بزرگی بودم که امروز در لباس مربی‌گری موفق هستند. امیدوارم گل‌محمدی هم در ادامه مسیر سرمربی‌گری‌اش موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml