واکنش فوتبالیستی به کری خوانی رونالدو: زیادی قلیان می‌کشی!

یکی از ستاره های سابق لیگ MLS آمریکا واکنش عجیبی به شعار کریستیانو رونالدو از لیونل مسی و طعنه او به لیگ آمریکا داشت و حرف های او را نتیجه زیاد قلیان کشیدن دانست!

کریستیانو رونالدو با سخنان اخیر خود که به عنوان توهین مستقیم به رقیب سنتی خود، لیونل مسی تعبیر شده، بار دیگر جنجالی شده است.

رونالدو که در حال حاضر بازیکن باشگاه نصر عربستان سعودی است، در حالی که لیونل مسی اخیرا در مراسم معارفه باشگاه جدیدش اینتر میامی شرکت کرده و قرار است در لیگ MLS بازی کند، در مصاحبه ای اعلام کرد که لیگ عربستان خیلی بهتر از این است. لیگ آمریکا وی در دفاع از لیگ روشن گفت که این لیگ به زودی حتی بهتر از اردویژه هلند و سوپرلیگ ترکیه می شود چه برسد به لیگ MLS.

وقتی از رونالدو پرسیدند آیا ممکن است در آینده مانند لیونل مسی به فوتبال آمریکا برود، گفت: “آمریکا؟ نه، لیگ عربستان خیلی بهتر از آمریکاست.”

واکنش فوتبالیستی به کری خوانی رونالدو: زیادی قلیان می‌کشی!

این سخنان رونالدو نه تنها هواداران لیونل مسی بلکه هواداران لیگ MLS و ستاره های فعلی و سابق این لیگ را نیز عصبانی کرده است. در یکی از عجیب ترین واکنش ها به تمسخر کریستیانو، یکی از ستاره های سابق لیگ آمریکا، مایک لهود که سابقه بازی در تیم های چیواس، فیلادلفیا یونیون و اف سی سینسیناتی را دارد، واکنش عجیبی به ستاره بزرگ پرتغالی داد.

به گزارش اخبار تایمز، مایک لحود در گفتگو با سی بی اس گفت: ونالدو در عربستان زیاد قلیان می کشد! او فقط یک سال است که در لیگ عربستان بازی می کند و می گوید کمتر از یک سال دیگر لیگ بهتر از اردویژه و سوپرلیگ ترکیه می شود. این واقعا مسخره است. گفتن این موضوع درست بعد از معرفی لیونل مسی توسط اینترمیامی بسیار جالب است. وقتی مسی از جام جهانی ۲۰۲۶ و حضور بهترین بازیکنان فوتبال آمریکا صحبت می کند، باید این را از زبان کریستیانو بشنویم. مشخص است که می خواهد جواب مسی را بدهد. او توجه مسی را دوست نداشت و می‌خواهد خودش را نشان دهد. می‌خواهم به شما یادآوری کنم که او در مورد سری آ چه گفت وقتی یوونتوس را ترک کرد و در شرایط بسیار بدی تیم را ترک کرد.

البته صحبت های مایک لحود در مورد صحبت های کریستیانو رونالدو در مورد سری آ دقیق نیست. در سال ۲۰۱۸، کریستیانو پس از پیوستن به یوونتوس، مدعی شد که سری آ از قبل مرده است و حضور او باعث شد تا بار دیگر جهان به لیگ ایتالیا توجه کند. او در تابستان ۲۰۲۱ یوونتوس را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست.

در همین رابطه: کنایه رونالدو به انتخاب مسی; عربستان از MLS بهتر است/فوتبال در اروپا کیفیت خود را از دست داده است!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml