ورق زدن بازار ارز

اکوایران: به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار در هرات روند نزولی خود را پشت سر گذاشته و بازار ارز بازگشته است.

به گزارش اخبار تایمز، روز شنبه بازار ارز دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول فروکش کرد و تنش در سوریه در نیمه دوم با اخبار ضد و نقیض افزایش یافت. قیمت دلار هرات روز شنبه از ۵۳ هزار و ۵۰ تومان آغاز شد و از ابتدا با روند نزولی پشت خط جمعه همراه شد و به کانال ۵۲ هزار تومان رسید.

اکثر معامله گران روز شنبه فکر می کردند که بازار ارز و ارز پس از اوج هفته گذشته سقوط خواهد کرد. اما قیمت دلار هرات پس از سقوط به پشتوانه ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومانی، پشت خط خبر تنش در منطقه، با افزایش به کانال ۵۳ هزار تومانی بازگشت. روز شنبه پشت خط قیمت دلار هرات با افزایش ۵۳ هزار و ۴۸۰ تومانی به فعالیت خود پایان داد.

قیمت درهم امارات پس از اوج گیری در هفته گذشته و رسیدن به ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان، از روز شنبه روند کاهشی را آغاز کرد. قیمت درهم امارات روز شنبه با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان باز شد و به سقف حمایتی ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید، اما با ۳۰ تومان افزایش در قیمت ۱۴ هزار و ۷۳۰ تومان بسته شد.

قیمت تتر که از روز شنبه مانند سایر بازارها با روند نزولی آغاز شده بود و به کف ۵۳ هزار تومان نزدیک می شد، در نیمه دوم از حمایت ۵۳ هزار و ۴۰۰ تومانی به ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت تتر روز شنبه بیش از هزار تومان در نوسان بود و بعدازظهر در مرز ۵۴ هزار تومان معامله شد.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار هرات روند نزولی خود را پشت سر گذاشته و بازار ارز بازگشته است. از نگاه معامله گران اولین مانع افزایش قیمت دلار امروز ۵۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود که در صورت تثبیت بالای آن، می توان شاهد صعود به لبه کانال ۵۴ هزار تومانی بود. اما اگر قیمت دلار به زیر ۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان برسد، می توان شاهد کاهش تا ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومان بود.

با این حال، این روزها بازار بی ثبات است. کارشناسان باتجربه بازار هشدار می دهند که رصد بازار ضروری است تا با پاک شدن فضای خبری از بازار تکلیف مشخص شود. قیمت پشتیبانی اول ۱۳۷۰۰ تومان خواهد بود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml