وزیر ارتباطات در به در به دنبال توافق با مخابرات

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از درخواست وزیر ارتباطات برای توافق با مخابرات به منظور تقویت ارتباطات سیستمی و سازمانی خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ «ابراهیم محمودزاده» رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بر اساس نامه اخیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص عدم – تمدید مجوز شرکت مخابرات، چه پیگیری هایی در این زمینه انجام دادید. وی اظهار داشت: نه آقای وزیر بحث ابطال را مطرح کردند و نه اینطور بود که به تعهدات خود عمل نکردیم. ”

درخواست وزیر ارتباطات برای توافق با مخابرات

محمود زاده در ادامه درباره نامه وزیر ارتباطات برای توافق با مخابرات افزود: در واقع نامه فرستادند و کسانی که در حال کار بر روی مجوز هستند می دانند چطور است و برای ما این نامه به معنای لغو مجوز نبود. مجوز یا عدم تمدید آن؛ و این بدان معنا بود که ما با شما کاری داریم و بیایید به توافق برسیم و همچنین آمادگی خود را برای رسیدن به توافق مناسب با یکدیگر اعلام کردیم.»

وزیر ارتباطات در به در به دنبال توافق با مخابرات

وی در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است تصوراتی در رسانه ها مطرح شود اما ما در حوزه مجوزها و اپراتورها با وزارت ارتباطات ارتباط سیستماتیک، سازمانی، نظارتی و کارفرمایی داریم و قطعا نمی توانیم چنین قطع ارتباطی داشته باشیم. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml