راه حل تمام مشکلات اینترنت ایران توسعه فیبر نوری است!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر رویکرد راهبردی دولت سیزدهم به حوزه فناوری و اطلاعات، توسعه فیبر نوری را راه حل همه مشکلات اینترنت در ایران دانست.

به گزارش اخبار تایمز، «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با تاکید بر اینکه در دوره جدید این وزارتخانه به سختی وظایف خود را پیگیری می کند، گفت: پروژه فیبر نوری که یک زیرساخت است. اقدام برای تضمین ۴۰ تا ۵۰ “سال آینده در کشور در این زمینه است، زیرا آینده دنیای دیجیتال خواهد بود.”

وی همچنین بر رویکرد راهبردی دولت سیزدهم در حوزه فناوری و اطلاعات تاکید کرد و افزود: حل مشکلات در این برهه از زمان نیازمند استفاده از فناوری و اطلاعات است.

زارع پور در ادامه به تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال با اختیارات ویژه به عنوان هیات دولت اشاره کرد و گفت: در برنامه هفتم توسعه کشور فصل ویژه ای به اقتصاد دیجیتال اختصاص داده شده است که ارزش این اقتصاد باید چند برابر شود. و به ۱۵ درصد برسد.”

راه حل تمام مشکلات اینترنت ایران توسعه فیبر نوری است!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه فیبر نوری را راه حل همه مشکلات اینترنت ایران دانست و توضیح داد: در این راستا نوسازی شبکه در سطوح مختلف آغاز شده است و از این نظر چنین نیست. برای مخابرات کافی است و در حال حاضر هفت شرکت فعال هستند و با اضافه شدن مخابرات و چند شرکت دیگر، تعداد شرکت های فعال در این زمینه به ۱۰ شرکت می رسد.

وی همچنین افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان کار دولت تمامی استان ها به فیبر نوری مجهز می شوند.

زارع پور ضمن اشاره به افزایش سرعت اینترنت با استفاده از فیبر نوری و همچنین کاهش بار ترافیکی تلفن های همراه، خاطرنشان کرد: نوسازی شبکه کار را برای همه افراد آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml