وضعیت بازار املاک در دو منطقه پرتقاضا تهران + جدول

اخبار تایمز | دو ماه از فصل طلایی نقل و انتقالات ملکی می گذرد و اگر قرار بود دمای معاملات ملکی بالاتر از فصل بهار باشد، باید تاکنون نشانه هایی از آن دیده می شد. اما سایه رکود تقریبا بر تمامی مناطق بیست و دو شهر تهران سنگینی می کند و نه تنها تعداد معاملات قطعی بسیار محدود است، بلکه حتی تعداد مراجعات موثر منجر به مراجعه به بنگاه های معاملات ملکی نیز کم است.
از سوی دیگر، بازار مسکن مناطق ۹ و ۱۰ واقع در نیمه جنوبی تهران، در شرایط عادی بازار، رفتاری مشابه مناطق ۴ و ۵ واقع در نیمه شمالی شهر دارد. این بدان معناست که همیشه حداقل تقاضای خرید در این مناطق وجود دارد و مرحله جستجوی پرونده ها توسط متقاضیان مسکن در دو منطقه پرتقاضای جنوب شهر به طور کامل و همه جانبه متوقف نمی شود.
اما بررسی میدانی واسطه‌های فعال در این حوزه‌ها حاکی از آن است که تماس‌ها با آگهی‌دهندگان املاک بسیار کم بوده و اغلب صرفاً برای دریافت قیمت در محله‌های مختلف بوده و اراده جدی برای خرید از سوی اکثر تماس‌گیرندگان وجود ندارد. از طرفی تعداد فایل های عرضه شده برای فروش به بازار مسکن مناطق ۹ و ۱۰ نیز کم است اما هر چه هست تنوع فایل ها در حدی است که می تواند بخشی از نیاز خریداران را پاسخ دهد.

1 copy

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml