وضعیت تقلب در کنکور امسال

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه در کنکور امسال حتی یک مورد تقلب سازمان یافته نداشتیم گفت: امسال حدود ۵۳۱ هزار نفر ظرفیت ورود به دانشگاه ها از طریق کنکور اعلام شد.

به گزارش اخبار تایمز؛ بدالرسول پورعباس ظهر امروز در نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تاکید کرد: امسال توانستیم در دو نوبت ظرف شش ماه سال آزمون سراسری را برگزار کنیم. در مقایسه با هزار و ۴۰۰ مورد که چندین هزار فقره کلاهبرداری کشف شد، امسال حتی یک مورد کلاهبرداری سازمان یافته در آزمون های D و TIR نداشتیم و گزارش های سازمان بازرسی کل کشور و حراست که به طور مستمر در روند آزمون حضور داشتند، موید است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم نتایج نهایی کنکور را نیمه دوم مهرماه اعلام کنیم.

پورعباس تاکید کرد: امسال در اعلام نتایج کنکور دو اتفاق افتاد. یکی اینکه سوابق تحصیلی را ۴۰ درصد نهایی اعلام کردیم. بر این اساس سوابق تحصیلی داوطلبان با ۲۵ روز تاخیر نهایی شد. ما به پرورش فرصت دیگری دادیم.

وی ادامه داد: پس از اعمال سوابق تحصیلی در نهایت هفته گذشته نتایج شرایط ویژه را استخراج کردیم. امیدواریم تا ۱۰ شهریور دانشگاه ها نتیجه آزمون ها را به سازمان اعلام کنند.

وضعیت تقلب در کنکور امسال

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال حدود ۵۳۱ هزار نفر برای ورود به دانشگاه ها از طریق کنکور اعلام شده است و احتمالاً اکثر ظرفیت ها خالی خواهد بود.

معاون وزیر علوم با تاکید بر اینکه پس از اعلام نتایج آزمون ارشد ۱۴۰۲ حتی یک مورد اعتراضی نداشتیم اظهار داشت: این پذیرفته شدگان مراحل ثبت نام خود را طی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مقطع دکتری ۱۴ هزار پذیرش داشتیم که از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۷۱ نفر پذیرفته شده اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml