وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در غرب تهران + جدول

یک مشاور املاک در شهرک غرب می گوید که اجاره یک واحد حدود یک ماه طول می کشد. این در حالی است که سال گذشته کمتر از یک هفته طول کشید.

به گزارش اخبار تایمز به نقل از اکو ایران، شهرک غرب در منطقه ۲ و از شمال با سعادت آباد، از جنوب با بزرگراه همت، از غرب با رودخانه فرحزاد و باغ نهج البلاغه و با اتوبان چمران مجاور است. از شرق

یکی از مشاوران املاک در این شهرک به اکو ایران می گوید: در حال حاضر متقاضیان رهن و اجاره هستند اما توان مستاجران کاهش یافته و اجاره یک واحد حدود یک ماه زمان می برد. این در حالی است که سال گذشته کمتر از یک هفته طول کشید.

به گفته وی برای یک واحد ۱۰۰ متری در این شهرک ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۲ میلیون اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

بررسی پرونده های رهن و اجاره در شهرک غرب نشان می دهد که برای یک واحد با زیربنای ۱۷۰ مترمربع، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون رهن و ۱۵ میلیون تومان اجاره ماهانه و برای یک واحد رهنی با متراژ ۱۵۰ متر مربع، یک میلیارد تومان. و ماهانه ۶۰ میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است. بوده است

برای واحدی به متراژ ۷۵ متر ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۵ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است. رهن یک واحد با زیربنای ۶۵ متر مربع ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۱۳ میلیون تومان می باشد.

رهن کامل یک واحد با زیربنای ۳۰۰ متر مربع ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و رهن کامل یک واحد با زیر بنای ۷۰ متر مربع ۸۰۰ میلیون تومان است.

وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در غرب تهران + جدول

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml