وعده عجیب وزارت جهاد کشاورزی درباره کاهش شدید قیمت گوشت

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنامه ما این است که گوشت قرمز را به قیمت سال های گذشته برسانیم.

به گزارش اخبار تایمز؛ علیرضا پیمان پاک در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به افزایش حجم واردات گفت: بررسی ما این است که گوشت زیاد است و مشکلی وجود ندارد و این محقق در تمام فروشگاه های زنجیره ای بوده است. اما اگر مشکلی مشاهده شد توصیه می کنیم آن را گزارش کنند تا بازرسان ما بر آن نظارت کنند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۱۵۰ تن واردات داریم، ادامه داد: به غیر از حدود ۱۰ درصد وارداتی که به میادین تره بار می رود، ۹۰ درصد آن در فروشگاه های زنجیره ای به فروش می رسد. یعنی فقط ۱۵ تا ۲۰ تن به بازار می رود و مابقی در فروشگاه ها به فروش می رسد.

معاون بازرگانی و تنظیم بازار وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای رسیدن به ثبات قیمت ها تا نیمه آبان ماه هستیم، گفت: در نظر داریم به قیمت های سال گذشته برسیم. قیمت لاشه به ۳۳۰ عمده و ۳۸۰ هزار تومان خرده خواهد رسید.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنامه وزارت جهاد کشاورزی این است که قیمت گوشت قرمز را به قیمت سال گذشته برساند. ۹۰ درصد گوشت تنظیم شده بازار در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد و به زودی عرضه گوشت قرمز در سایر استان ها نیز آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml