وقتی «فوتبال برتر» غصه کیروش و تیم ملی قطر را می‌خورد!/ آقای میثاقی! درباره وضعیت تیم ملی خودمان نظری ندارید؟

در برنامه فوتبال برتر به جای انتقاد از وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال ایران، شایعه اخراج کی روش از قطر توسط میثاقی بررسی می شود.

به گزارش اخبار تایمز؛ محمدحسین میثاقی به زندگی با ماجراهای کارلوس کی روش ادامه می دهد. حتی زمانی که این مربی به قطر رفت و مشغله هایش تغییر کرد، باز هم از ذهن مجری برنامه فوتبال برتر محو نمی شود. میثاقی این بار به شایعه اخراج کی روش از تیم ملی قطر قبل از شروع جام ملت های آسیا اشاره کرد. یکی از دوستان روزنامه نگار قطری وی این خبر را به صورت خصوصی گزارش کرده است!

اما واقعیت چیست؟ اخراج یا عدم اخراج کی روش از تیم ملی قطر ربطی به فوتبال ما ندارد. برترین برنامه فوتبال با شایعه اخراج کیروش از قطر پربیننده نمی شود! فعلا مشکل فوتبال ایران کی روش نیست.

خوب یا بد، کیروش چند سال در ایران کار کرد و بعد ما را ترک کرد. اگر بخواهیم عملکرد او را نقد کنیم، مطمئنا این نقطه ظرفیت مکانی و زمانی خاصی دارد. در حال حاضر آنقدر در فوتبال کشور مشکلات داریم که بهتر است کی روش و ماجرای او در تیم ملی قطر را فراموش کنیم و از کینه و دشمنی های قدیمی دست برداریم. به جای اینکه به شایعه اخراج کی روش از تیم ملی قطر فکر کنیم، با تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا چه کنیم؟

نظر برنامه فوتبال برتر درباره وضعیت آماده سازی تیم ملی در جام ملت ها چیست؟ آیا شانسی برای صعود در مرحله حذفی این مسابقات داریم؟ آیا برای دیدار احتمالی با قدرت های درجه یک فوتبال آسیا در مرحله حذفی برنامه خاصی خواهیم داشت؟ به راستی این بار با توقع افکار عمومی که خواستار صعود تیم ملی به فینال جام حذفی هستند، چه خواهیم کرد؟

خلاصه اینکه کی روش یا می تواند بر دردها و رنج های خود غلبه کند یا به قول میشاقی از تیم ملی قطر اخراج خواهد شد. در هر دو مورد این ماجرا به میشاقی مربوط نمی شود اما در مورد جدایی خداداد عزیزی از تیم ملی چطور؟ آیا این را نباید بررسی کرد؟

در فوتبالی که هنوز VAR ندارد و تیم هایش هرگز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نشده اند و قهرمانی در جام ملت ها برای تیم ملی به یک حسرت بزرگ و ۵۰ ساله تبدیل شده است، دلسوزی برای قطری ها بسیار سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml