رونمایی از خودرو چانگان CS35 پلاس / آشنایی با ویژگی های باورنکردنی چانگان CS35 پلاس

خودروی چانگان CS35 پلاس یکی دیگر از محصولات چین است. خودرو چانگان CS35 پلاس توسط شرکت سایپا وارد ایران شد.

به گزارش اخبار تایمز؛ خودروی چانگان CS35 پلاس در ابتدا قرار بود جانشین CS35 معمولی باشد، اما پس از آن به عنوان یک محصول مستقل در نظر گرفته شد. در ادامه به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

داخل چانگان CS35 پلاس

برای ساخت مدل پلاس، طراحان چانگان تصمیم گرفته اند از تریم مشکی و قرمز برای کابین این خودرو استفاده کنند. همچنین یک قطعه کرومی کامل در قسمت میانی داشبورد که دریچه‌های هوا در آن قرار گرفته‌اند، وجود دارد. صفحه نمایش دوتایی نیز در بالای دریچه ها قرار دارد.

چانگان CS35 پلاس

فرمان چانگان CS35 پلاس از نوع D-cut است که مجهز به دکمه های کنترلی زیادی است. کنسول مرکزی خودرو به همراه داشبورد نیز کمی به سمت راننده متمایل شده و یک جداکننده بزرگ دو صندلی ردیف اول را از یکدیگر جدا می کند. فاصله بین دو محور چانگان CS35 پلاس ۲۶۰۰ میلی متر است که این خودرو را در جایگاهی مشابه سدان های کوچک قرار می دهد. خوشبختانه سقف این خودرو شیب ندارد و همین امر باعث شده تا سرنشینان فضای کافی برای پا و سر داشته باشند.

طراحی چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس واقعا نشان دهنده بلوغ طراحان چینی در خلق یک کراس اوور کوچک و اسپرت است. نسل دوم این خودرو در ابتدا مشابه کراس اوورهای فولکس واگن طراحی شده بود اما در فیس لیفت ۲۰۲۱ چانگان CS35 پلاس چهره متفاوتی را ارائه کرد. جلوپنجره این خودرو در حال حاضر بزرگتر شده و در مقابل چراغ ها باریکتر و کوچکتر شده اند. همچنین با توجه به الگوی طراحی جدید کراس اوورها، چراغ های اصلی در گوشه های سپر پنهان شده اند.

چانگان CS35 پلاس

نمای جانبی چانگان CS35 پلاس ساده است اما با اضافه شدن خط قرمز و سپرهای پلاستیکی، این قسمت طراحی جالب تری دارد. رینگ های خودرو نیز از نوع ۱۸ اینچی هستند که با ابعاد خودرو سازگاری دارند. در نمای عقب چانگان CS35 پلاس، طراحان از چراغ های به هم پیوسته با لوگوی چانگان در وسط استفاده کرده اند. خروجی های دوگانه اگزوز در پایین سپر نیز جلب توجه می کند که نشان از اسپرت بودن این خودرو دارد.

مشخصات چانگان CS35 پلاس

نسل اول چانگان CS35 مجهز به موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی بود اما برای نسخه پلاس نسل دوم این خودرو موتورهای توربوشارژر در نظر گرفته شده است. موتور چانگان CS35 پلاس یک توربوشارژر ۱.۴ لیتری است که حداکثر ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
انتقال نیرو در چانگان CS35 پلاس توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه انجام می شود که با چانگان UNI-T مشترک است. همانطور که انتظار داریم، این کراس اوور دارای سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو است. مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور ۶.۳ لیتر در صد کیلومتر است و با استانداردهای بدون آلایندگی یورو ۶ سوخت می سوزاند. البته مشتریان می توانند چانگان CS35 پلاس را با موتور ۱.۶ لیتری و گیربکس اتوماتیک CVT نیز سفارش دهند که به نظر نمی رسد وارد بازار ایران شود.
قیمت خودرو چانگان  CS35 پلاس

تغییرات قیمت چانگان CS35 پلاس

تیپ خودرو تیپ ۲ تیپ ۳
قیمت قدیم ۱ میلیاردو ۲۹۱ میلیون ۱ میلیاردو ۳۵۹ میلیون
قیمت جدید ۱ میلیاردو ۱۱۴ میلیون ۱ میلیاردو ۲۵۱ میلیون
میزان کاهش ۱۷۷ میلیون ۱۰۸ میلیون


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml