وینیسیوس بزرگ‌تر از امباپه ‌است!

وینیسیوس بزرگ‌تر از امباپه ‌است!

با درخشش وینیسیوس در ترکیب مادرید این تیم علاقه چندانی به آب و آتش زدن برای خرید امباپه ندارد.

وینیسیوس بزرگ‌تر از امباپه ‌است!

ایمان گودرزی؛ با رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپا مثل سه چهار فصل اخیر بار دیگر شایعات در مورد آینده امباپه به گوش می‌رسد. مهاجم فرانسوی که در دو فصل اخیر تا یک قدمی سانتیاگو برنابئو نیز پیش رفت با تمدید ناگهانی در تابستان گذشته پول را به ماجراجویی در مادرید ترجیح داد و تصمیم گرفت که در پاریس بماند. برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت شرایط برای او در این فصل به هیچ وجه خوب پیش نرفت و او یکی از پرحاشیه‌ترین فصل‌های خود را در پاری‌سن‌ژرمن پشت سر می‌گذارد. درست زمانی که همه فکر می‌کردند داستان امباپه و رئال مادرید تمام شده است خبری به گوش رسید که گفته می‌شد رئال مادرید علاوه بر به خدمت گرفتن بلینگهام قصد دارد برای خرید امباپه در تابستان پیش رو تلاش کند. این خبر ابتدا توسط رسانه‌های انگلیسی منتشر شد و بازخورد بالایی در اسپانیا داشت. اما به نظر می‌رسد که این شایعات درست نیست و رویکرد مادرید در مورد رفتار با امباپه هیچ تغییری نکرده است. واقعیت این است که رئال مادرید در حال حاضر به این بازیکن فرانسوی فکر نمی‌کند و همچنین آنها هیچ برنامه‌ای برای مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن و حتی دادن یک یورو به این تیم ندارد، این نقشه کاملاً منتفی است. سران مادرید به هیچ وجه قصد ندارند که به موجودی بانکی تیم ناصر الخلیفی اضافه کنند و پیام رئالی‌ها به امباپه واضح است؛ ما هیچ مذاکره‌ای برای قرارداد بستن با تو انجام نخواهیم داد، اگر مادرید را می‌خواهی، رضایتت را بگیر و بیا. قمار قهرمان فعلی لیگ ۱ این است که پروژه‌ای را پیرامون کاپیتان امباپه تشکیل دهد تا بتواند بعد از سال ۲۰۲۴ نیز این بازیکن را در تیم نگه دارد.
آینده لیونل مسی در ابهام است و رفتن او از باشگاه کار را برای فرمانروایی کیلیان امباپه راحت‌تر خواهد کرد، اما آیا فرانسوی حاضر است در پاریس ادامه دهد؟

Kylian Mbappe Set to Announce His Departure From Paris Saint Germain -  SportsBrief.com

انتقام فراموش شده
ماجرای امباپه مدت‌هاست که دیگر نگرانی والدبباس نیست. به نظر می‌رسد در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ خبری از اقدام سفیدپوشان برای مهاجم فرانسوی نخواهد بود، این قضیه به خاطر توهین‌های تابستان گذشته نیست، بلکه درخشش بازیکنان جوان این تیم باعث شده که امباپه یک داستان فراموش شده برای سران رئال باشد. بی تفاوتی سران رئال برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه یک استراتژی ورزشی-اقتصادی است، در بخش ورزشی و با احترام به بازیکن فرانسوی، آنها فکر می‌کنند که در حال حاضر وینیسیوس جونیور سطحی بالاتر یا حداقل برابر با امباپه دارد. عملکرد فوق‌العاده برزیلی والدبباس را به اوج شگفتی رسانده است، اما یک نکته در مورد وینیسیوس وجود دارد و آن این است که اعتماد کردن به او از زمان آمدنش به مادرید تاکنون زیر نظر سرمربیان تیم متفاوت بوده است. هر کدام از مربیانی که روی نیمکت مادرید حضور داشتند به اندازه‌های مختلف روی وینی قمار کردند اما دوران اوج پسر برزیلی از زمان حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم بود، حال او در تیم نقش یک بازیکن غیر قابل جایگزین و تأثیرگذار را ایفا می‌کند و خبری از پسر خام برزیلی نیست، آن هم فقط در مدت دو فصل.

وینیسیوس بزرگ‌تر از امباپه ‌است!

از نظر اقتصادی مادریدی‌ها علاوه بر اینکه تمایلی به پولدار کردن حریف پاریسی خود در اروپا ندارند، بلکه نمی‌خواهند زیاده‌روی‌های مالی پسر فرانسوی را تأمین کنند و زیر بار فشار مالی این انتقال نخواهند رفت. تنها اتفاقی که می‌تواند فیلمنامه را تغییر دهد این است که امباپه یا قراردادش را در ۲۰۲۴ تمدید نکند یا در تابستان پیش رو پاریسی‌ها برای جدایی او رقمی را اعلام کنند که در هر دو صورت مادرید ضرر نخواهد کرد، چون آنها وینی را دارند و از او بسیار خوشحالند.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml