ویژگی های بهترین صرافی های ارز دیجیتال ۱۴۰۲

با توجه به استقبال زیاد مردم از سرمایه گذاری در بازار کریپتو، تعداد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش اخبار تایمز؛ با توجه به این تنوع زیاد، در این مقاله به بررسی ویژگی های بارز و مهم صرافی های ارز دیجیتال پرداختیم. توجه داشته باشید که ممکن است هیچ صرافی ای وجود نداشته باشد که همه این ویژگی ها را به بهترین و کامل ترین شکل ممکن داشته باشد. پس از آن، ویژگی هایی که برای شما مهم است را یادداشت کنید و در انتخاب صرافی به آنها توجه کنید

اپلیکیشن موبایل

ویژگی بسیار مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال این است که این صرافی دارای اپلیکیشن موبایل نیز می باشد. زیرا همانطور که می دانید بسیاری از افراد در ایران و جهان اکثر کارهای خود را در طول روز با گوشی خود انجام می دهند.

ویژگی های بهترین صرافی های ارز دیجیتال 1402

اگر اپلیکیشن موبایلی برای انجام کارهای مربوط به ارز دیجیتال وجود ندارد، باید با گوشی خود وارد سایت صرافی شوید و مشکل اینجاست که بسیاری از وب سایت ها برای ابعاد صفحه نمایش گوشی بهینه نشده اند و ممکن است انجام آن بسیار سخت باشد.

ابزار تحلیل

برخی از افرادی که وارد بازار خرید و فروش ارز دیجیتال می شوند، تحلیلگر هستند یا حداقل می توان گفت دستشان بر آتش است! به همین دلیل وجود ابزارهای تحلیل تکنیکال بسیار مهم است.

زیرا اگر فردی بخواهد در وب سایت دیگری تحلیل خود را انجام دهد و سپس برای خرید یا فروش ارز مورد نظر وارد سایت صرافی شود، هرگز احساس خوبی نخواهد داشت و ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شود. بنابراین، برای کاربرپسند بودن، یک صرافی آنلاین باید یک ابزار تحلیل تکنیکال در سیستم خود داشته باشد.

ارائه تحلیل حرفه ای

همانطور که گفتیم وجود ابزار برای آن دسته از افرادی که به تحلیل نمودار ارز دیجیتال می پردازند بسیار ضروری است.

یک چیز خوب در کنار ابزار تجزیه و تحلیل این است که صرافی تجزیه و تحلیل حرفه ای و قابل درک را برای کاربران خود ارائه می دهد. این تحلیل ها به تحلیلگران کمک می کند تا علاوه بر دانش فنی، تحلیل سایر معامله گران بازار را نیز ببینند و دید بهتری نسبت به ارزهای دیجیتال داشته باشند.

از طرفی این تحلیل ها می تواند برای افراد مبتدی آموزشی باشد و آنها را در خرید و فروش ارز دیجیتال راهنمایی کند.

ویژگی های بهترین صرافی های ارز دیجیتال 1402

وبلاگ خوب و جامع

یکی از مهم ترین ویژگی های یک صرافی خوب داشتن یک وبلاگ جامع و کامل است. یک تبادل خوب باید شامل محتوایی در وبلاگ خود باشد که کاربران خود را با هر سطح دانش و اطلاعات راهنمایی کند.

پس سعی کنید قبل از تصمیم گیری نهایی برای انتخاب صرافی به وبلاگ آن سر بزنید و چند مقاله بخوانید.

برگزاری دوره های آموزشی

یکی دیگر از مزایای تبادل می تواند برگزاری دوره های آموزشی مناسب و کاربردی باشد.

بسیاری از کسانی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارند قصد یادگیری دارند و همین امر برگزاری دوره های آموزشی در صرافی را امری ضروری می کند.

پس اگر قصد یادگیری در کنار سرمایه گذاری را دارید به قسمت دوره آموزشی بورس مورد نظر مراجعه کنید و سرفصل ها، قیمت پکیج ها و جزئیات دوره را مطالعه کنید.

ثبت نام در سازمان اسناد

اگر صرافی که می خواهید در آن عضو شوید و تراکنش های ارز دیجیتال خود را از طریق آن انجام دهید، در سازمان ثبت اسناد رسمی ثبت شده باشد، مزیتی برای صرافی مورد نظر شما محسوب می شود.

ویژگی های بهترین صرافی های ارز دیجیتال 1402

هزینه کم

میزان کارمزد موضوعی کاملا رقابتی و متفاوت است.

صرافی ها معمولا سعی می کنند برای جذب مشتری یا کارمزد را تا حد امکان پایین نگه دارند یا تحت شرایط خاصی آن را کاهش دهند.

به طور کلی زمانی که می خواهید به کارمزد صرافی فکر کنید، سعی کنید شرایط خرید و فروش احتمالی خود را در آینده و شرایطی که برای شما در نظر گرفته شده است را به طور کامل بررسی کنید تا درصدی از کارمزد را تخفیف دهید تا بتوانید بهینه ترین وضعیت را برای خود در نظر بگیرید.

به عنوان مثال به بودجه ای که می خواهید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید توجه کنید. برخی از مبادلات شامل تخفیف در کارمزد برای مقادیر مختلف می شوند.

کیف پول امن نرم افزار سرد و گرم

یکی دیگر از مسائل مهم مرتبط با سرمایه شما، ارائه کیف پول نرم افزاری امن توسط صرافی است.

صرافی باید ضمانت قابل قبولی در قالب یک کیف پول امن برای مشتریان خود ارائه کند تا سرمایه گذاران از لو رفتن کلید خصوصی و از دست دادن سرمایه خود نترسند.

بنابراین بهترین حالت این است که صرافی کیف شما را هم سرد و هم گرم نگه دارد.

ویژگی های بهترین صرافی های ارز دیجیتال 1402

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی تخصصی و ۲۴ ساعته نه تنها برای صرافی بلکه برای هر سیستمی که شخص با آن در ارتباط است بسیار مهم و ضروری است.

به خصوص که در بازارهای مالی، معاملات به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود، نیاز به این نوع حمایت ها بیشتر احساس می شود.

اگر پشتیبانی یک صرافی همیشه در دسترس نباشد یا اگر تخصص کافی نداشته باشد، حتی اگر گزینه های مثبت دیگری هم داشته باشد، امتیاز بسیار ضعیفی به آن داده می شود.

پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتال

موضوع مهم دیگر این است که صرافی ها باید به طور کامل از ارزهای دیجیتال معروف پشتیبانی کنند و امکان خرید و فروش این ارزها را برای مشتریان خود فراهم کنند.

در کنار ارزهای اصلی، پشتیبانی از سایر ارزهای بازار کریپتو یک مزیت بسیار بزرگ برای یک صرافی است و می تواند محبوبیت یک صرافی را تا حد زیادی افزایش دهد.

احراز هویت سریع

با توجه به افزایش تعداد مبادلات و انتخاب گسترده کاربران بر اساس ویژگی های مختلف، احراز هویت به یک ویژگی کاملا رقابتی تبدیل شده است.

موارد مهمی که در احراز هویت باید به آن توجه کنید، سهولت و قابل فهم بودن مراحل ثبت نام و سرعت بالای احراز هویت است.

در حال حاضر بسیاری از صرافی ها ادعا می کنند که حداکثر ظرف مدت ۱ ساعت می توانند احراز هویت مشتریان را تایید کنند!

ویژگی های بهترین صرافی های ارز دیجیتال 1402

سیستم کاربر پسند

در ابتدا ممکن است فکر کنید که کاربرپسند بودن سیستم نقشی در سرمایه گذاری ندارد و موضوع مهمی نیست.

اما احتمالاً پس از چند ماه به اهمیت این واقعیت پی خواهید برد که کاربرپسند بودن سیستم تأثیر مستقیمی بر آرامش شما در انجام معاملات دارد. کاربر در حین کار با سیستم صرافی دوست دارد به ساده ترین شکل ممکن تحلیل و خرید و فروش کند.

بنابراین، اگر صرافی مورد نظر شما یک نسخه نمایشی از سیستم معاملاتی خود دارد، قبل از تصمیم گیری نهایی حتما از آن استفاده کنید.

برداشت سریع و فوری

بسیاری از کسانی که در بازار سرمایه داخلی فعال هستند، آرزوی برداشت سریع و فوری پول خود را دارند! اما تقریباً هیچ کارگزاری چنین ویژگی خوبی ندارد.

اما در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها رقابت بسیار خوبی در این زمینه دارند و برخی صرافی ها برای بانک های خاصی در همان روز اقدام به برداشت وجوه می کنند.

اکثر صرافی ها ۲۴ ساعت شبانه روز برای بانک های عمومی برداشت انجام می دهند. پس سعی کنید در انتخاب صرافی به زمان پرداخت دقت کنید.

رکورد درخشان

شاید شما فردی ریسک پذیر باشید، اما سعی کنید در انتخاب صرافی زیاد ریسک نکنید و سابقه خوب یک تیم یا شرکت را یکی از مهمترین اولویت ها در انتخاب صرافی قرار دهید.

بسیار مهم و تاثیرگذار است که یک شرکت امتحان خود را پس داده باشد یا از تیم متخصص و حرفه ای استفاده کند.

ویژگی های بهترین صرافی های ارز دیجیتال 1402

مشاوره های رایگان

صرافی می تواند یک گزینه مشاوره رایگان برای سرمایه گذاران مبتدی ارائه دهد و این مورد برای مشتریان بسیار جذاب خواهد بود.

علاوه بر این ویژگی های مهم، ویژگی های دیگری مانند امنیت سیستم مبادلات و امکان مقابله با هکرها، امکان تراکنش با ارز دیجیتال و ریال، ارسال اخبار مربوط به بازار ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای و … می تواند بسیار عالی باشد. اهمیت. داشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml