پارادوکس به سبک درویش؛ بالاخره مهاجم را باید سرمربی معرفی کند یا خودتان می‌خرید؟/ با همین سقف هم می‌توانستید برای پرسپولیس نبیل باهویی را نخرید!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا قانون محدودیت هزینه را مقصر دانست!
به گزارش اخبار تایمز؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و در پی شکست مقابل الدحیل قطر یکی از هدف هواداران عصبانی بود. درویش تا رفتن هواداران در ورزشگاه ماند!
مدیرعامل پرسپولیس که در ماه های اخیر سرمربی و بازیکنان را به چالش کشیده است در پاسخ به خبرنگاران از عملکرد خود دفاع کرد. مهم ترین ایرادی که هواداران عصبانی از او گرفتند، نخریدن مهاجم خارجی بود و درویش گفت: مهاجم باید توسط سرمربی معرفی شود. در عین حال می خواستیم محدودیت بودجه را رعایت کنیم. ما نمی خواستیم بیشتر از آن چیزی که برایمان مشخص شده است هزینه کنیم. این مشکلات زمانی به وجود می آید که سقف بودجه را رعایت کنیم. درویش بلافاصله از خرید نبیل باهویی دفاع کرد و گفت: لوکادیا رخام را بدون نظر سرمربی خریدم!
و چند نکته که آقای درویش باید در نظر بگیرد. اولا خود لوکادیا مرتکب بزرگترین بی نظمی شد و تیم را رها کرد و رفت! خریدن چنین بازیکنی افتخاری ندارد. دوم اینکه به فرض بازیکن خوبی بود دلیل نمیشه همه خریدهای درویش خوب باشه! ثالثاً اگر اشتباه کنید و خلاف قوانین رفتار کنید، حتی نتیجه گیری هم این خطا را پوشش نمی دهد! خرید بازیکن از طریق کانال غیر فنی “پر” است حتی اگر مسی را بخرید.
از همه مهمتر این اعتراف تاییدی بر اخبار ماه های اخیر رسانه ها بود. همه می گفتند مهاجم سوئدی مراکشی بدون نظر گل محمدی جذب شده است و باشگاه هم تکذیب کرد. اما آن قسمت از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس و تقصیر شکست به گردن قانون سقف هزینه ها نیز بی وجدان است. همین الان یک امتیاز از پرسپولیس کسر شده و این نشان از تخلف دارد. راستی شما پول خرید نبیل باهویی را داشتید، چرا همین مبلغ را برای یک مهاجم مناسب خرج نکردید؟ یا لااقل به جای دلارهای خنگ یک استعداد جوان ایرانی را بازی می کردید تا برای آینده فوتبال کاری انجام دهید.
گل سخنان درویش این جمله است که مهاجم باید توسط سرمربی معرفی شود. دعوا از همین جا شروع شد آقای درویش چون مهاجمان معرفی شده توسط سرمربی را جذب نکردید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml