پاسخ محکم ستاره پرسپولیس به درگیری با یحیی

مرتضی پورعلیگنجی با ضربه سر دیدنی خود راه را برای پیروزی پرسپولیس در اهواز هموار کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ مرتضی پورعلیگنجی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس اگرچه در امور دفاعی بی نقص ظاهر شد و یکی از عوامل اصلی مثلث تاریخی این تیم لقب گرفت اما برخلاف انتظار موفق به گلزنی نشد و نتوانست دروازه حریفان را باز کند. . این روند در سه هفته ابتدایی فصل دوم مرتضی پورعلیگنجی با پرسپولیس ادامه داشت اما او امشب یکی از زیباترین گل های دوران ورزشی خود را به ثمر رساند و دلیل پیروزی مهم تیمش در اهواز مقابل فولاد لقب گرفت.

در شرایطی که به نظر می رسید کار برای شاگردان یحیی گل محمدی در خانه فولاد به تساوی کشیده شده و این تیم موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد نکرد، این شماره هشت محبوب سرخ ها بود که به محوطه جریمه رسید و بازیکنان هجومی را به تساوی کشاند. . ارسال دقیق اما کم مسعود ریگی در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر محکم و تقریبا مهار نشدنی مرتضی پورعلیگنجی همراه شد و کریستوفر کنت که نمایش خوبی داشت در نهایت تسلیم این ضربه سر دقیق شد.

جالب اینکه این اتفاق در شرایطی رخ داد که در روزهای گذشته شایعات عجیبی درباره وضعیت مرتضی پورعلیگنجی در رختکن پرسپولیس منتشر شد. این تیم هفته گذشته در خانه با تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن متوقف شد و مرتضی پورعلیگنجی برخلاف همیشه جای خود را به یحیی گل محمدی داد.

پاسخ محکم ستاره پرسپولیس به درگیری با یحیی

اما یحیی گل محمدی امروز از شماره هشت خود در ترکیب اصلی استفاده کرد و مرتضی پورعلیگنجی علاوه بر نمایش تحسین برانگیز در خط دفاعی، اولین و مهمترین گل تیمش را در اهواز مقابل فولاد به ثمر رساند و برای او زمینه ساز شد. برتری تیم در یکی از بازی های سخت. دور از خانه در طول فصل.

در ابتدای فصل شایعات عجیبی مبنی بر عدم توافق مرتضی پورعلیگنجی با یکی از خریدهای جدید پرسپولیس به گوش می رسید و حالا به نظر این مدافع باتجربه با این میزان آمادگی، پاسخ مناسبی به این اخبار کذب داده است. . پرسپولیس تا اینجای فصل، دروازه خود را به بازیکنان رقیب باز نکرده و تنها گل ذوب آهن را سروش رفیعی به اشتباه به ثمر رساند. مرتضی پورعلیگنجی با این عملکرد و گلزنی در بازی امشب نشان داد که همچنان یکی از بهترین مدافعان لیگ و یکی از نامزدهای اصلی حضور در ترکیب ثابت تیم ملی در جام ملت های آسیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml