پایان جدایی دلار از طلا و ارز.

گروهی از معامله گران نبود طلا و سکه در بازار ارز را نشان از عدم نوسانات دلار دانستند.

روز سه شنبه ارز همچنان بین ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان معامله می شد. دلار هرات با قیمت ۵۴ هزار و ۹۵۰ تومان آغاز شد و با اندکی نوسان در قیمت ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شد. روز سه شنبه پشت خط قیمت دلار نوسان کرد و به خط مقاومت رسید.

درهم امارات ۱۵ هزار و ۱۴۰ تومان افتتاح شد و با نوسان ۴۰ تومان تا ۱۵ هزار و ۱۸۰ تومان به فعالیت خود پایان داد.

تتر که روز دوشنبه به دلیل رشد بیت کوین و فتح کانال ۵۰ هزار دلاری به ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کرده بود، روز سه شنبه با ریزش بیت کوین دوباره افزایش یافت و از مرز ۵۵ هزار تومان گذشت. قیمت تتر در روز سه شنبه از دلار هرات و تهران عقب افتاد که اتفاق عجیبی در بازار ارز بود.

البته پشت خط سه شنبه علیرغم نوسانات قیمت دلار، طلا و ارز افزایشی نداشتند که در کانون توجه بازار قرار گرفت. گروهی از معامله گران نبود طلا و سکه در بازار ارز را نشان از عدم نوسانات دلار دانستند. انتشار خبر عدم کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو باعث شد تا اونس طلا کاهش یابد و به همین دلیل قیمت ارز و طلا از دلار پیروی نکرد.

به گفته تحلیلگران فنی، اگر امروز دلار بالای ۵۵ هزار و ۳۰۰ تومان تثبیت شود، خط مقاومتی مهم دلار ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود و در صورت شکست، ممکن است قیمت وارد کانال جدیدی شود. البته به دلیل نبود سکه طلا و دلار آب شده، بازرگانان محدودیت خاصی برای دلار پیش بینی نکرده بودند.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml