پرداخت وام ۱۰میلیونی ویژه شعبانیه برای این خانواده ها / فوری و بلاعوض

اقتصاد ۱۰۰- محمد آقاجانی گفت: مستمری برای تامین بخشی از نیازهای اساسی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود و در ۱۰ ماهه نخست ۱۹٫۵ میلیارد تومان به حساب یک هزار و ۸۲۰ خانوار واریز و نزدیک به ۱۰ میلیون تومان وصول شد. به هر خانواده اعطا می شود و وام اعطایی رایگان است.

پرداخت وام 10میلیونی ویژه شعبانیه برای این خانواده ها / فوری و بلاعوض

علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه، سایر خدمات حمایتی از جمله برگزاری دوره های فرهنگی و آموزشی، پرداخت یارانه جهیزیه به نیازمندان و ایجاد فرصت های شغلی به متقاضیان ارائه می شود.

آقاجانی افزود: کمیته امداد محل امدادی موقت برای رفع نیازهای نیازمندان و نیازمندان است که پس از ارائه وام مشاغل خانگی و خدمات خوداتکایی به مددجویان و اطمینان از خوداتکایی، درآمد و استقلال اقتصادی آنان، آنها را تحویل می گیرد. از چرخه حمایتی خارج شده و در این مدت ۱۱۰ خانوار به دلیل توانمندسازی از حمایت خارج شده اند.

وی در پایان گفت: توانمندسازی خانواده ها یکی از اهداف مددکاری است و تلاش داریم با برنامه ریزی صحیح و ارائه خدمات متنوع به آنها گامی بلند و استوار در جهت توانمندسازی و حمایت از خانواده های مستضعف منطقه برداریم. .

ثبت وام یارانه ای ۱۵۰ میلیونی در طرح عید تا عید

محمدحسین قمصری، مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ اسفندماه) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران و حضور در غرفه خبرگزاری ایران، جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران. خبرنگار ایرنا: امسال یک نفر مسئول نمایشگاه های بهاره است، این واحد برای دو برابر شدن تعداد نمایشگاه های قابل برگزاری در کشور انتخاب شد. […]

محمدحسین قمصری، مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ اسفندماه) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران و حضور در غرفه خبرگزاری ایران، جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران. خبرنگار ایرنا: امسال برای نمایشگاه های بهاره مدیری وجود دارد که این واحد برای دو برابر شدن تعداد نمایشگاه های قابل برگزاری در کشور انتخاب شد.

وی افزود: خوشبختانه استقبال از جشن بهاره امسال بسیار خوب بوده و در سال گذشته بیش از ۲٫۵ برابر شده است. برپایی نمایشگاه های بهاره بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر حراست بر عهده اتاق اصناف سراسر کشور است.

مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت دفاع گفت: امسال توزیع کالاهای اساسی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در برگزاری نمایشگاه های بهاره باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین استفاده از طرح های تشویقی مانند طرح عیدی تا عید که تسهیلات اعتباری ویژه (۲۰ میلیون تومان) برای افراد و اتحادیه ها در نظر گرفته می شود، اجرا می شود.

چگونه وام ۲۰ میلیون تومانی بگیریم؟

علی محمودیان، معاون اتاق اصناف ایران نیز درباره برگزاری نمایشگاه های بهاره در پایان سال گفت: امسال وزارت صنعت و معدن طرح عید تا عید ساماندهی بازار شب عید را تدوین کرد. و تجارت که شامل چندین بخش از جمله برگزاری نمایشگاه های بهاره می باشد.

و افزود: امسال مقرر شد نمایشگاه های بهاره زیر نظر اتاق اصناف برگزار شود که ظرفیت اجرایی این طرح را دوبرابر کرده است و از سوی دیگر نظارت نیز برای جلوگیری از گران فروشی و تخلف ساماندهی شد. که رخ می دهد.” . که رخ می دهد.”

معاون اتاق اصناف ایران گفت: امسال برای نخستین بار ۲۰ میلیون ژتون اعتبار به طرح عید تا عید اضافه شده است تا مردم بتوانند به مغازه ها، مشاغل و نمایشگاه های بهاره مراجعه کنند. با اعتبارسنجی انجام شده توسط بانک ها و پس از دریافت اعتبار خرید، مشمول این طرح می شود.

محمودیان ادامه داد: شعار این طرح خرید و پرداخت آن در اردیبهشت ۱۴۰۳ است که دریافت این اعتبار نیاز به ضمانت نامه بانکی، سفته و چک ندارد و صرفاً با اعتبارسنجی انجام می شود. لیست مشاغلی که می خواهند به این طرح بپیوندند و فروشگاه های موجود در آن در وب سایت اعطای اعتبار موجود است.

وی تاکید کرد: اعطای این اعتبار بر اساس موجودی حساب و میانگین حساب نیست و اگر فردی چک بلامحل یا وام معوق نداشته باشد می تواند این اعتبار را از بانک تجارت البته وام دریافت کند. بانک حسن مهر ایران ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار به مردم می دهد تا بتوانند خرید کنند.

طرح عید تا عید با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت ها در روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود که از سه بخش برپایی نمایشگاه، انتخاب فروشگاه های منتخب از بین ثبت نام شده تشکیل شده است. مردم. و یک طرح اعتباری بخرید.

بر اساس توافق با بانک ها، خریداران حداقل دو ماه اعتبار خرید به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال (بدون چک و بدون وثیقه) دریافت می کنند و می توانند بر اساس اعتبارسنجی از شبکه بانکی از این طرح استفاده کنند. و اعتبار لازم برای این طرح نیز از طریق بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های تجاری به مردم و کارکنان تخصیص می یابد./ ایرنا

منبع:اسمارتک نیوز

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml