پرده‌برداری تاج از هزینه ۴۱۱ میلیاردی یک باشگاه!

پرده‌برداری تاج از هزینه ۴۱۱ میلیاردی یک باشگاه!

ورزش سه نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال از قانون سقف قراردادها دفاع کرد.

پرده‌برداری تاج از هزینه ۴۱۱ میلیاردی یک باشگاه!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون پس از دیدار و گفت و گو با جمعی از پیشکسوتان فوتبال گیلان گفت: برای من توفیق بزرگی بود که با بزرگان و پیشکسوتان ملوان دیدار کنم. کشور خاطره شیرینی از باشگاه ملوان دارد. این برای من توفیق بزرگی بود.

وی در ادامه گفت: تصورم این است که ملوان جزو باشگاه‌هایی است که قدمت زیادی دارد و باید تلاش کنیم در لیگ برتر هم قوی‌تر ظاهر شود. با نماینده محترم مجلس و استاندار محترم هم دیدار کردیم. از سرمربی فهیم تیم ملوان و مدیر باشگاه تشکر می‌کنم که این فصل به زحمت تیم را هدایت کردند. ملوان جزو کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر است.

تاج درباره موضوع مرتبط با کمک داور ویدیویی و اعتراضات باشگاه‌ها در این باره نسبت به داوری‌ها گفت: تا زمانی که این تکنولوژی به ایران نیاید همه تیم‌ها می‌گویند چند پنالتی برای ما گرفته نشد. باید به این اعتراضات گوش داد. به لیگی که تازه تمام شده که نمی‌رسید و از ابتدا هم قرارمان این بود که در لیگ آینده کمک داور ویدیویی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. آموزش داوران در حال حاضر باقی مانده و امیدواریم تا فصل بعد این امر محقق شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: موضوع دیگر جوان‌گرایی لیگ است که همین هم قیمت را پایین می‌آورد. هر باشگاهی می‌تواند ۱۹ بازیکن بالای ۲۳ سال داشته باشد و بقیه باید زیر ۲۳ باشد. این موضوع قیمت را کاهش می‌دهد. بحث دیگر اینکه وقتی همه باشگاه‌ها پرداخت نکنند، قیمت به صورت کلی پایین می‌آید. موضوع چهارم اینکه زیر میزی و این ور آن وری هم نمی‌توانند داشته باشند چون بحث مجوز حرفه‌ای پیش می‌آید و کمیته مربوطه بر این اساس حکم می‌دهد. بازرسی هم هست که در این باره راستی‌آزمایی می‌شود. سرمربی هم در آیین‌نامه دیده شده و اگر فسخ یک طرفه کند نمی‌تواند به صورت فوری در تیم دیگری مربیگری کند و باید تا پایان فصل منتظر بماند. به هر صورت یک کاری است که ممکن است ضعف‌هایی هم داشته باشد که باید بهتر و بهتر شود.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml