پرسپولیس – الدحیل؛ کلید صعود اینجاست/ وقتی استقلال به سود قرمزها نتیجه می دهد!

پرسپولیس در حساس ترین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا میهمان الدحیل قطر است، دیداری که کلید صعود پرسپولیس به مرحله بعد خواهد بود.
به گزارش اخبار تایمز، زمانی که قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید انجام شد، پرسپولیس امیدوارترین نماینده کشورمان در سخت ترین گروه قرار گرفت. گروهی که النصر سراته و الدحیل فراحتی – مدعیان اصلی صعود به مراحل پایانی جام حذفی – در آن حضور داشتند و پرسپولیس باید از همین مرحله اول کاری کند، کارستان!
متاسفانه در روز اول قرعه کشی، پرسپولیس نصر را برد و بازی آزادی را با ۱۰ نفره واگذار کرد. ترابی و امیری دو مهره مهم پرسپولیس مصدوم شدند و سرلک هم محروم است. همانطور که می دانید نقش سه بازیکن تیم امید، محمد عمری و یاسین سلمانی قطعا در برنامه های یحیی برای این بازی هستند. اما شانسی که پرسپولیس آورد در دیدار دیگر این گروه اتفاق افتاد! جایی که الدیل مقابل استقلال تاجیکستان بدون گل به تساوی رسید تا اختلاف امتیاز رقبای اصلی بیشتر نشود.
حالا چرا این بازی مهم ترین بازی پرسپولیس است؟ النصر قطعا از این گروه صعود می کند تا جدال برای کسب سهمیه دوم بین پرسپولیس و الدیل باشد. ما در بازی رفت میهمان هستیم و این شانس را داریم که آن خاطره خوش را در بازی برگشت نیز تکرار کنیم. گلی را که از ورزشگاه آزادی آغاز شد را به یاد بیاورید…
استقلال تاجیکستان قطعا مقابل نماینده کشورمان حرفی برای گفتن نخواهد داشت بنابراین بازگشت یحیی و شاگردانش از بازی فردا شب با امتیاز بسیار مهم است. این یک بازی ۶ امتیازی است و هر امتیازی که پرسپولیس می گیرد رقیب مستقیمش برای صعود نگرفت و ما میزبان بازی برگشت هستیم.
یادمان باشد استقلال تاجیکستان کاری را که باید برای ما انجام داد و دو امتیاز از الدحیل گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml