پرونده تیم ملی و حضور در جام جهانی بسته شد/ اگر صعود کنیم شایسته‌ایم، اگر ببازیم هم بدشانسیم!

تیم ملی فوتبال ایران

با دفاعیات خاصی که از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا صورت گرفت، عملا پرونده تعقیب حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی به صورت خودکار بسته می‌شود.

حذف دوباره و تکراری تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا، به جز ناراحتی و تاثر مخاطبان فوتبال ایران با واکنش خاصی از سوی مدیران فدراسیون و کادرفنی مواجه نشد. سرمربی تیم سکوت کرد، رئیس فدراسیون فوتبال هم با اعلام این‌که همین کادرفنی سر جای خود می‌ماند به‌عبارتی مهر تایید بر عملکرد و کارنامه تیم ملی در جام ملت‌ها زد. دستیار سرمربی هم در مصاحبه‌ای مفصل و با ادبیاتی خاص، بدشانسی تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا علت اصلی این شکست تکراری قلمداد کرد.

با اوضاع و احوال پیش‌آمده، به نظر می‌رسد که برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی و صعودی که بسیار هم آسان است، باید چشم‌ها را ببندیم و اساسا قید تعقیب این رقابت‌ها را بزنیم. چرا که اگر تیم ملی در راه صعود به جام جهانی نتیجه بگیرد، شایستگی و ذکاوت کادرفنی به رخ همه کشیده می‌شود و اگر هم به فرض محال ببازیم و ناموفق شویم (یا حتی از گروهمان در خود جام جهانی به مرحله بعدی صعود نکنیم)، طبیعتا بدشانس بودیم و این مسئله هیچ ربطی به فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ندارد!

وقتی از الان همه چیز واضح و روشن است، انگیزه‌ای برای تعقیب این رقابت‌ها باقی نمی‌ماند. بهتر است از همین حالا باید برای این‌که به ایران و ایرانی احترام بگذاریم و کادرفنی را به پاس تمام خدماتش به فوتبال کشور تحسین کنیم، مقدماتی جام جهانی و خود جام جهانی را منحصرا بی‌خیال شویم و فقط برای افتخاراتی که شاید به خاطر بدشانسی نصیبمان نشود، زبان به تعریف و تمجید بگشاییم و فقط از دوستان به خاطر این‌که تیم ملی را به بهترین نحو اداره می‌کنند تشکر کنیم.

در پایان لازم است از خالق واژه شانس هم تشکر ویژه‌ای داشته باشیم؛ فقط حیف که در این وانفسا، به جای شانس و خوش‌اقبالی، مدام بدشانسی نصیبمان می‌شود و جام نمی‌گیریم!

بیشتر بخوانید: دلیل ناکامی ما «بدشانسی» بود؟ اگر همه فرصت‌ها گل می‌شد که بدتر به قطر می‌باختیم!/ کارشناس نباید از بین وابسته‌ها انتخاب شود!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml