پیام باشگاه پرتغالی به محبی; یا برو روسیه یا برگرد پرتغال!

محمد محبی به زودی باید برای فصل آینده خود تصمیم گیری کند.

به گزارش اخبار تایمز؛ باشگاه سانتا کلارا که محمد محبی را در اختیار دارد، پیشنهاد این باشگاه روسی را به این بازیکن اعلام کرده و اعلام کرده است که برای دیدار فینال باید راهی روسیه و تیم روستوف شود. مبلغی که دو باشگاه بر سر آن به توافق رسیده اند ۸۵۰ هزار یورو است که آماده انتقال به باشگاه سانتا کلارا است و در صورت حضور محمد محبی در روسیه منتقل می شود. این توافق در حالی صورت گرفته که محمد محبی تمایلی به حضور در تیم روستوف ندارد. محمد محبی اگر به روسیه نرود باید به پرتغال برگردد تا در لیگ یک برای سانتا کلارا بازی کند.

باشگاه سانتا کلارا نمی خواهد با باشگاه استقلال برای انتقال قطعی محمد محبی به توافق برسد. بند فسخ قرارداد محمد محبی برای استقلالی ها از باشگاه سانتا کلارا ۶۰۰ هزار یورو بود، اما پرتغالی ها حاضر به اجرای این بند تفاهم نامه نیستند، چرا که باشگاه استقلال فصل گذشته تنها ۲۴۰ هزار یورو به پرتغالی ها پرداخت کرده است. ۱۱۰ هزار دلار در حساب باشگاه سانتا کلارا است و ۱۳۰ هزار یورو به دلیل تحریم ها مسدود است. به همین دلیل باشگاه پرتغالی از باشگاه استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرده است.

جدایی محمد محبی از استقلال قطعی شده و این بازیکن یا باید فصل آینده در روستوف بازی کند یا به سانتا کلارا برگردد و در لیگ اول پرتغال بازی کند. فصل گذشته سانتا کلارا در لیگ برتر پرتغال عملکرد خوبی نداشت و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml