پیشنهاد عجیب الهلال برای امباپه; حتی رونالدو هم نصف این مبلغ را نمی گیرد!/ بیا عربستان سال بعد برو رئال!

چلسی در حال بررسی یک حرکت خیره کننده برای جذب کیلیان امباپه یاغی پاری سن ژرمن در بحبوحه تقابل رئال مادرید با الهلال است.

به گزارش اخبار تایمز، خبرنگار RMC Sport گزارش می دهد که چلسی در حال بررسی انتقال کیلیان امباپه در تابستان امسال است. گفته می شود این بازیکن پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل توسط پاری سن ژرمن به فروش گذاشته شد و مدت هاست که رئال مادرید به عنوان محتمل ترین مقصد او معرفی شده است. البته چلسی فصل گذشته در رده دوازدهم لیگ برتر قرار داشت و فصل آینده در فوتبال اروپا حضور نخواهد داشت.

گفته می شود امباپه از الهلال نیز پیشنهاد دارد و الهلال حاضر است با وجود پایان قراردادش در پایان فصل آینده، ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۳ میلیون پوند/۲۲۲ میلیون دلار) برای جذب او در تابستان امسال بپردازد. باید دید چلسی با چنین عددی می تواند رقابت کند یا خیر. پاری سن ژرمن در آخرین تلاش برای متقاعد کردن امباپه به ماندن، به امباپه پیشنهاد داده است که یک قرارداد ۱۰ ساله رکوردشکنی به ارزش ۱ میلیارد یورو (۸۶۵ میلیون پوند/۱.۱ میلیارد دلار) داشته باشد.

امباپه همچنین در صورت پیوستن به الهلال ۴۰۰ میلیون یورو (۳۴۶ میلیون پوند/۴۴۵ میلیون دلار) در فصل درآمد خواهد داشت و آنها حاضرند تابستان آینده او را به رئال مادرید بفروشند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml