پیشنهاد مشروط استقلال به هافبک اسپانیایی/بازیکن سرشناس باز هم با استقلال مذاکره شد

ماجرای آبی پوشان خارجی دوباره در استقلال آغاز شد.

به گزارش اخبار تایمز، چندی پیش جواد نکونام تاکید کرد که می خواهد زمینه را برای حضور روبرتو تورس در ترکیب آبی پوشان پایتخت فراهم کند اما این اتفاق نیفتاد و سرمربی استقلال که کمی از این موضوع عصبانی بود. در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان به صراحت گفت: یک ماه با تورس مذاکره کردیم اما حالا می‌توانم بگویم او در آستانه پیوستن به تیم ایرانی دیگر است!

البته در رابطه با روبرتو تورس خبرهای جدید حاکی از آن است که شاید دوباره مورد توجه استقلالی ها قرار بگیرد!

مثلث رقابت

به گفته یکی از مربیان استقلال شایعاتی شنیده شده مبنی بر اینکه دو باشگاه صنعتی این شهر که اتفاقا وضعیت مالی خوبی هم دارند برای جذب روبرتو تورس اقدام کرده اند. حتی برخی از شایعات تایید نشده از تمایل گل گهر و فولاد به خرید این بازیکن خبر می دادند. البته مدیران هر دو باشگاه شایعه فوق را تایید نمی کنند اما واقعیت این است که استقلالی ها به احتمال زیاد به جمع خریداران جدید تورس اضافه خواهند شد.

مذاکره به یک شرط

آن طور که اعضای کادر فنی استقلال می گویند مذاکره با تورس تنها به یک شرط جدی خواهد بود. اگر استقلال بتواند عمرورده را جذب کند و این بازیکن مصری را به خدمت بگیرد، بحث هافبک اسپانیایی خود به خود منتفی می شود اما اگر وارده به تهران سفر نکند، بحث تورس دوباره برای جواد نکنام و مدیران باشگاه استقلال جدی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml