پیش بینی بلومبرگ از زمان تصویب ETF بیت کوین

بلومبرگ پیش‌بینی می‌کند که اولین صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین نقدی در ژانویه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تأییدیه دریافت خواهند کرد.

به گزارش اخبار تایمز، سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال منتظر احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار هستند و این ممکن است نقطه عطف بزرگی برای این ارز دیجیتال باشد.

طبق گزارش بلومبرگ، ارزش بیت کوین در ۱۱ ماه گذشته تقریباً ۱۳۰ درصد افزایش یافته است و از سایر سرمایه گذاری های سنتی مانند سهام و طلا بهتر عمل کرده است.

چشم انداز کاهش نرخ فدرال رزرو در سال آینده و افزایش انتظارات برای تصویب اولین صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) به این خوش بینی کمک کرده است.

تحلیلگران بر این باورند که تایید وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال به کانال ۴۰۰۰۰ دلاری بسیار مهم است. علیرغم مواجهه با چالش هایی مانند سرکوب صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس و چهره های برجسته ای که با مشکلات قانونی مواجه هستند، چشم انداز کلی سرمایه گذار همچنان مثبت است.

بلومبرگ پیش‌بینی می‌کند که در ماه ژانویه، چندین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین ایالات متحده مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار دریافت خواهند کرد که به سیر صعودی بیت‌کوین کمک می‌کند. معامله گران سطح ۴۰۰۰۰ دلار را به عنوان یک آزمون کلیدی برای احیای بیت کوین و ورود به قیمت های بالاتر می دانند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

طبق داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۱۰ دسامبر) از ۳۷۶۱۸ دلار تا ۳۸۹۵۰ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۳۸۷۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵.۲۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۰۴۵ دلار به ۲۱۰۹ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۰۸۰ دلار معامله می شود. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۹۴ میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml