پیش بینی حساس بازار سکه و طلا در آینده

این فعال بازار طلا با اشاره به کاهش قیمت جهانی طلا و نرخ ارز گفت: هفته گذشته قیمت طلا در کشور کاهش یافت و معاملات متعادل شد.

به گزارش اخبار تایمز، محمد کشتی آرای درباره تحولات بازار طلا در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته قیمت جهانی اونس طلا و سایر فلزات گرانبها کاهش یافت و اونس جهانی طلا نسبت به ابتدای هفته ۲۴ دلار کاهش یافت و به ۱۹۱۹ دلار در بازار جهانی.

وی افزود: پیش بینی می شود با تعدیل و ثبات نرخ ارز و کاهش قیمت جهانی طلا در هفته جاری شاهد کاهش قیمت طلا در بازار داخلی باشیم.

این فعال بازار طلا تصریح کرد: در آخرین معاملات سکه طرح قدیم ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۵۰ هزار تومان و سکه تک کرم قیمت هفتگی داشتند. کاهش ۱۵۰ هزار تومانی. .

وی افزود: هر مثقال طلای آب شده ۱۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۳ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش کشتی آرای، ایام عزاداری محرم و افت تقاضا حباب سکه را خالی کرد.

وی گفت: در مجموع هفته گذشته بازار فلز زرد آرام و معاملات متعادل بود. با گذشت چند روز از تعطیلات، نرخ ارز نیز کاهش یافت و در واقع هفته تعدیل و کاهش قیمت را پشت سر گذاشتیم.

این فعال بازار پیش بینی کرد: در هفته آینده با توجه به کاهش ۲۴ دلاری قیمت جهانی، تا روز دوشنبه تغییر قیمتی در بازارهای خارجی وجود نخواهد داشت.

 

وی افزود: در بازار داخلی با توجه به اراده بانک مرکزی و توضیحات رئیس این بانک در مورد مسائل اقتصادی، پیش بینی می شود نرخ ارز کاهش یابد و در نتیجه این کاهش نرخ ارز و بازار جهانی قطعا افزایش قیمت نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml