پیش بینی قیمت اتریوم: افزایش ۷۵ درصدی در تایید ETF بیت کوین

به گزارش اخبار تایمز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به تصمیم گیری در مورد ETF بیت کوین یا صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین تا ۱۰ ژانویه (۲۰ دسامبر) نزدیک می شود و در صورت تایید، امیدوار است که اثرات مثبت احتمالی آن بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال، از جمله اتریوم، در حال رشد هستند.

به گفته کوین تلگراف، اگر ETF بیت کوین تایید شود، می تواند سابقه قانونی ایجاد کند که می تواند راه را برای سایر ETF های مبتنی بر ارز دیجیتال، از جمله اتریوم، هموار کند.

در دسامبر ۲۰۲۳، کمیسیون فوق تصمیم خود را در مورد چندین برنامه ETF اتریوم به تعویق انداخت. این تاخیرها بخشی از فرآیندهای استاندارد قبل از تعیین وضعیت فهرست بندی این ETF ها هستند.

احتمال تایید ETF اتریوم با قیمت نقدی در ایالات متحده تا می ۲۰۲۴ می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد. علاوه بر این، قیمت اتریوم ارتباط تنگاتنگی با قیمت بیت‌کوین دارد و تصویب ETF بیت‌کوین می‌تواند به سرمایه‌گذاران سنتی در معرض دید بیشتری از بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیرد، که می‌تواند قیمت اتریوم را افزایش دهد.

در سطح فنی، قیمت اتریوم در حال حاضر به خط روند مقاومت الگوی گوه صعودی نزدیک شده است. الگوی گوه ای یکی از متداول ترین الگوهای نمودار است که می تواند برای تحلیل حرکت قیمت دارایی های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

تاخیر یا رد ETF بیت کوین می تواند باعث اصلاح قیمت به سمت خط روند گوه پایین تر، حدود ۱۸۶۵ دلار در ماه فوریه شود. در مقابل، تایید بزرگترین ETF ارز دیجیتال ممکن است قیمت اتریوم را در ماه مارس به حدود ۳۹۰۰ دلار برساند که ۷۵ درصد از سطوح فعلی افزایش یافته است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

طبق داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۱۷ ژانویه) از ۴۳۸۴۸ دلار تا ۴۴۴۸۱ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران حدود ۴۴۱۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱.۱۸ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۲۲ دلار به ۲۲۵۴ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران حدود ۲۲۳۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۵ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹.۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml