پیش بینی قیمت دلار در سال ۱۴۰۳ توسط وکیل دولت در بازار ارز روز شنبه به صورت نیمه رسمی انجام شد.

پیش بینی مجیدرضا حریری که در بازار به عنوان مدافع دولت در بازار ارز شناخته می شود، علاقه دلالان را برانگیخت. رئیس اتاق ایران و چین پیش بینی کرد که قیمت دلار در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا نکند.
به گزارش اخبار تایمز؛ به گفته فعالان بازار، بازار طلای تهران روز شنبه به دلیل تعطیلات یکشنبه تعطیل است. به گفته آنها، با توجه به این تعطیلی بازار ارز، یک روز نیمه رسمی می گذرد. آنها پیشاپیش هشدار می دهند که در این تعطیلات احتمال باج گیری از سوینگرها وجود دارد، پس در نظر داشته باشید که نه افزایش قیمت و نه کاهش در تعطیلات معتبر است.
قیمت دلار هرات از روز جمعه پشت خط ۵۰ هزار و ۱۳۰ تومان آغاز شد و بین ۵۰ هزار و ۱۰۰ تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان در نوسان بود و در ۵۰ هزار و ۱۸۰ تومان به پایان رسید.
قیمت دلار سلیمانیه نیز روز جمعه پشت خط پله های دوم و سوم کانال ۵۰ هزار تومان افزایش یافت و در پله سوم بسته شد.

.

قیمت تتر که هفته گذشته با سقوط بیت کوین از دلار فاصله گرفته بود و وارد کانال ۵۱ هزار تومانی شده بود، روز جمعه بین ۵۰ تا ۴۰۰ تومان و ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان بود.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار در محدوده خاصی ثابت است و باید از این مثلث خارج شود تا روند جدیدی ایجاد شود. گاوهای بازار که فکر می کردند روند قیمت از اوایل دسامبر افزایش خواهد یافت، همچنان معتقدند که بازار فارکس در این هفته صعودی خواهد بود. اما از سوی دیگر به کنترل بازارساز معتقد است.

طناب بازان بازار نیز معتقدند که قیمت دلار باید به تدریج نقش خود را مشخص کند.

مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین روز جمعه قیمت دلار در سال آینده را پیش بینی کرد. حریری گفت: در سال ۱۴۰۳ جهشی در قیمت دلار نخواهیم داشت و بعید می دانم در سال آینده جهشی در قیمت دلار رخ دهد. در ۹ ماه گذشته هیچ گونه نوسانی در نرخ ارز نداشته ایم و این بدان معناست که اقتصاد قابل پیش بینی شده و بانک مرکزی موفق به اجرای سیاست های پایدار شده است. با توجه به اظهارات متعدد این عضو اتاق بازرگانی، تجار به وی سمت وکالت در بازار ارز را اعطا کردند. معامله گران گفتند حریری گفته است دلارهایی را که پس انداز کرده اند با قیمت دلار ۴۷ و ۴۸ هزار تومان وارد بازار کنند. یکی از توافقات پکن، ورود درهم از امارات است که فعال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml