پیش بینی کاهش قیمت سکه و طلا در هفته آینده

این فعال بازار طلا با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازار داخلی پس از دو ماه گفت: پیش بینی می شود در هفته سوم مردادماه رشد قیمت متوقف شود.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای اظهار داشت: در هفته اول مردادماه، قیمت جهانی طلا به روند کاهشی خود ادامه داد و به دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان، نوسانات جزئی در بازار داخلی مشاهده شد، اما در سال گذشته هفته و در آخرین معاملات بهایی انس گلوبال با ۲۱ دلار کاهش به ۱۹۳۴ دلار رسید.

وی افزود: در چند روز گذشته نرخ ارز در بازار داخلی روند صعودی داشت و به کانال ۵۰ هزار تومان بازگشت.

کشتی آرای گفت: در هفته گذشته قیمت انواع سکه افزایش یافته است به طوری که سکه طرح قدیم ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون تومان، نیم و ربع سکه ۶۰۰ هزار تومان و گرمی است. سکه ۲۰۰ هزار تومان. تومان افزایش قیمت هفتگی را ثبت کرد.

به گفته این مقام صنفی، بخشی از افزایش یک میلیون تومانی در طرح جدید مربوط به حباب آن است و حباب سکه با ۷۰۰ هزار تومان افزایش به ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

پیش بینی کاهش قیمت سکه و طلا در هفته آینده

کشتی آرای افزود: هر مثقال طلای آب شده ۱۲۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: با وجود کاهش قیمت جهانی انسان، نرخ ارز افزایش یافت و این امر باعث شد تا قیمت انواع سکه و طلا رشد کند و با این رشد قیمت، تقاضا برای خرید در بازار داخلی نیز افزایش یافت. در نتیجه شاهد افزایش حباب سکه بودیم.

کشتی آرای گفت: در دو ماه گذشته سکه و ارز روند نزولی داشت و سکه به کانال ۲۷ میلیون تومان بازگشته بود و حباب سکه نیز به کمتر از پنج میلیون تومان رسید اما قیمت ها دوباره افزایش یافت.

وی افزود: پیش بینی می شود هفته آینده افزایش قیمتی در بازار داخلی طلا رخ ندهد اما پس از افزایش روزهای گذشته قیمت ها تعدیل شده و رشد قیمت متوقف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml