پیام مهم نکونام به خطیر; توقف نقل و انتقالات، پس از جذب بلانکو!

جواد نکونام نام یکی دو بازیکن خارجی برای بازی در پست هافبک مرکزی را به باشگاه داده است.

گوستاو بلانکو؛ این نام بازیکن آرژانتینی است که در روزهای اخیر سوژه اخبار متعددی از باشگاه استقلال شده است. استقلالی ها با انتشار خبری تایید کردند که این بازیکن قراردادی دو ساله امضا کرده و طی روزهای آینده به ایران خواهد آمد.

به گزارش  اخبار تایمز؛ پس از انتشار این خبر مشخص شد که بلانکو نیز مانند سایر بازیکنان استقلال منتظر اعلام آغاز تمرین است. این خبر هنوز از سوی باشگاه استقلال به صورت قطعی اعلام نشده است و به دلایل متعددی هنوز مشخص نیست که تمرینات استقلال از پایان هفته جاری برگزار می شود یا دور جدید تمرینات تدارکاتی از ابتدا آغاز می شود. هفته آینده

اما مشکل اصلی سرمربی استقلال زمان شروع تمرینات نیست. مشکل اینجاست که قرار بود جذب دومین بازیکن خارجی پس از جذب بلانکو طبق وعده ها و هماهنگی هایی که مدیریت به باشگاه داده بود، انجام شود. در همین راستا صحبت از جذب عمر وارده شد. بازیکنی که بارها گفته شده با مشکلات متعددی مواجه شده و حتی دستگیر شده است. باشگاه استقلال اما بی دلیل زمان زیادی را برای جذب این بازیکن مصری صرف کرد و در نهایت مقامات بالاتر به مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که این بازیکن قادر به بازی در ایران نیست.

با رد حضور وارده در استقلال، خبرهایی مبنی بر جذب گزینه سوم به گوش می رسد که مشخص نیست محقق می شود یا خیر! با توجه به اینکه جذب بازیکن خارجی در استقلال کار زمان بری است، نمی توان امید چندانی به اینکه علی خطیر و سایر مسئولانی که وظیفه جذب بازیکن را برعهده دارند، بتوانند جواد نکونام را به خواسته خود برسانند، وجود ندارد، اما یادآور می شود. لازم به ذکر است به اظهارات سرمربی استقلال که بارها تاکید کرد: اگر قرار است بازیکن خارجی بیاید بهتر است نیاید. دو تا بازیکن خارجی میخوام!

نکونام یعنی جذب مهاجم و هافبک طراح خارجی که به گوش علی خطیر هم رسیده است اما مدیریت باشگاه استقلال تاکنون تنها گوستاوو بلانکو آرژانتینی را به خدمت گرفته است و خبری از جذب هافبک خارجی نیست.

حالا چرا جواد نکونام بر جذب دو بازیکن خارجی تاکید کرد؟ پاسخ روشن است: نکونام انتظار دارد که اگر تیمش یک مهاجم خارجی و احتمالاً بازیکن سطح بالا به خدمت بگیرد، باید بازیکنی در این سطح در پست هافبک میانی نیز داشته باشد تا سازگاری بازیکنان جدید در استقلال انجام شود. به سرعت.

در همین راستا نکونام نام یکی دو بازیکن خارجی را برای بازی در پست هافبک میانی به باشگاه داده بود که در نهایت هیچ کدام به خدمت استقلالی ها نرسیدند و شرایط را کمی پیچیده کرد. هرچند نکونام همین بلانکو را تایید کرد، اما این بدان معنا نیست که سرمربی استقلال برنامه خود را فراموش کند و قطعا خواستار جذب بازیکن خارجی دیگر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml