چانگان کوپه در راه ایران | زیباترین ماشین چینی با قیمت + فیلم

شرکت چانگان; در دنیا به دلیل تولید محصولات مقرون به صرفه مشهور است. یکی از مقرون به صرفه ترین SUV ها Changan CS85 است. خودروساز برجسته و پرفروش چینی Changan Automobile، چانگان CS85 کوپه مدل ۲۰۲۳ را رسما روانه بازار کرد.
به گزارش اخبار تایمز؛ این خودروی جدید در ۶ نسخه مختلف و با قیمتی بین ۱۷۰۰۰ تا ۲۳۵۰۰ دلار به فروش می رسد. ظاهر و فضای داخلی محصول جدید چانگان نسبت به قبل تغییر چندانی نکرده و مشخصات فنی آن اندکی بهبود یافته است.
سه نوع اول کوپه چانگان CS85 با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر و گیربکس ۷ سرعته مرطوب دوکلاچه یا WDCT به دست مشتریان خواهد رسید. حداکثر بازده این موتور ۱۸۸ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. قیمت چانگان CS85 کوپه بین ۱۱۹.۹ تا ۱۳۷.۹ هزار یوان (۵۴۷ و ۶۳۰ میلیون تومان) تعیین شده است.
سه نسخه بالاتر چانگان CS85 کوپه مجهز به یک موتور دو لیتری توربو شارژ است که ۲۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور با گیربکس هشت سرعته Aisin عرضه خواهد شد. قیمت این سه نوع در بازه ۱۴۷.۹ تا ۱۶۴.۹ هزار یوان خواهد بود.
چانگان کوپه در راه ایران | زیباترین ماشین چینی با قیمت + فیلم

ابعاد چانگان CS85 کوپه به ترتیب: ۴۷۲۸ x 1665 x 1845 میلی متر است. فاصله بین دو محور این کراس اوور کوپه ۲۷۰۵ میلی متر است. انواع این خودرو فقط با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه می شود. سه تیپ پایه به رینگ های ۱۸ اینچی و سه تیپ بالاتر مجهز به رینگ های ۱۹ اینچی هستند. ظرفیت باک سوخت این خودرو ۵۸ لیتر است.

مشخصات فنی چانگان CS85 مدل ۲۰۲۳

قابل توجه ترین تغییر موتور پایه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که با نسخه قبلی متفاوت است. خروجی موتور از ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر به ۱۸۸ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر افزایش یافته است. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همانند نسخه قبلی است. مدل های بالاتر از یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ بهره می برند که ۲۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
چانگان CS85 را می توان با دو موتور در سرزمین مادری خود انتخاب کرد اما این خودرو در روسیه تنها با موتور ۲ لیتری توربوشارژ عرضه می شود که ۲۲۴ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۸ سرعته Aisin به محور جلو منتقل می کند. به گفته چانگان، موتور مذکور با بنزین اکتان ۹۲ سازگار است. حداکثر سرعت چانگان CS85 210 کیلومتر در ساعت است.

چانگان کوپه در راه ایران | زیباترین ماشین چینی با قیمت + فیلم

سیستم تعلیق چانگان CS85 در محور جلو از نوع مک­‌فرسون و در محور عقب به صورت چند اتصالی طراحی شده است. کف این خودرو از سطح زمین ۱۸۵ میلیمتر فاصله دارد.

قیمت چانگان CS85 مدل ۲۰۲۳

Changan CS85 در روسیه با قیمت ۳.۳ میلیون روبل یا ۴۵۲۰۰ دلار به فروش می رسد که به نظر می رسد کمی ارزان تر از ۳.۴۵ میلیون روبل یا ۴۷۲۰۰ دلار برای تریم پایه جیلی Tughella باشد. البته قیمت هر دو خودرو بسیار گرانتر از بازار چین است. در بازار چین نسخه پایه ۱۷.۱ هزار دلار قیمت دارد و نسخه دو لیتری با قیمت ۲۳.۵ هزار دلار به فروش می رسد.

دانلود ویدیو

منبع : باما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml