چرا هواداران پرسپولیس مربی ایرانی نمی‌خواهند؟/ استقلالی‌ها گفتند نکو، پرسپولیسی‌ها می‌گویند برانکو!

برانکو در پرسپولیس

هواداران پرسپولیس نسبت به حضور نام‌هایی چون مهدی تارتار، مجتبی حسینی و الکس نوری روی نیمکت این تیم واکنش نشان دادند و خواستار حضور یک مربی صاحب‌نام روی نیمکت شدند.

آن‌طور که از شواهد امر پیداست، جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس قطعی شده و هیئت مدیره باشگاه هم رضا درویش را مامور مذاکره با یک مربی خارجی کرده است. بله درست متوجه شده‌اید: باشگاه پرسپولیس قرار نیست در ادامه مسیر  با یک مربی ایرانی به مصاف حریفان برود و قطعا مربی بعدی پرسپولیس خارجی خواهد بود؛ احتمالا برانکو.

تصمیم اتخاذشده از سوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس طبیعی است. به این خاطر که تماشاگران اصلا راضی به حضور مهدی تارتار، مجتبی حسینی یا آلکس نوری روی نیمکت تیم پرسپولیس نخواهند شد و باشگاه به خوبی می‌داند اگر مربی‌ای که هدایت تیم را برعهده می‌گیرد حمایت تماشاگران را به همراه نداشته باشد، هر قدر هم خوب باشد، قادر به موفقیت نخواهد بود.

علت مخالفت تماشاگران تیم پرسپولیس با مربی ایرانی

به یاد داریم یحیی گل‌محمدی در دوره اول حضورش در تیم پرسپولیس موفق نبود. او به تیم‌های دیگر رفت و کسب تجربه کرد و دوباره به پرسپولیس آمد. او بار دوم که به پرسپولیس آمد تیمی را تحویل گرفت که توسط برانکو ساخته شده بود. مهدی تارتار هم در سال‌های اخیر در تیم بزرگی مربی‌گری نکرده است. همه افتخار او در سال های اخیر قهرمانی با پارس جنوبی در لیگ یک بوده است. او برای حضور در تیم پرسپولیس باز هم باید تجربه کسب کند، به تیم‌های بزرگ برود و از همه مهمتر افتخار بیافریند.

همین‌طور مجتبی حسینی؛ این مربی هم شرایط مشابهی دارد. آلکس نوری هم تنها افتخارش حضور در وردربرمن به عنوان سرمربی بود که این حضور خیلی تدوام نداشت. باید به تماشاگران تیم پرسپولیس حق داد که به دنبال حضور برانکو در راس کادر فنی تیم باشند.

این شرایط در ابتدای فصل در بین تماشاگران استقلال هم وجود داشت. در کنار نام نکونام نام‌هایی چون ساکت الهامی و محمد ربیعی هم برای هدایت تیم مطرح شد. اما تماشاگران می‌گفتند فقط نکونام. نکونام جدا از این‌که بازیکن بزرگی درتاریخ فوتبال ایران بود، در سال‌های اخیر به وضوح نشان داد که مربی توانمندی است. او نساجی را بعد از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال ایران برگرداند. با فولاد قهرمان جام حذفی و سوپرجام شد و به لیگ قهرمانان آسیا رفت و تا روز حضور در این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب نتیجه گرفت.

همان‌طور که هواداران استقلال گفتند فقط نکو، هواداران پرسپولیس می‌گویند فقط برانکو!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml