چهارمین رکورد بیت کوین در شش روز

اکو ایران: همزمان با ادامه ورود سرمایه به صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال بار دیگر رکوردها را شکست.

به گزارش اخبار تایمز، بیت کوین توانست برای چهارمین بار در شش روز گذشته رکورد بالاترین سطح قیمتی خود را پشت سر بگذارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، رکورد متوالی بیت کوین به افزایش قابل توجه ورودی صندوق به صندوق های قابل معامله در مبادلات (ETF) این ارز دیجیتال مربوط می شود. بزرگترین ارز دیجیتال جهان روز چهارشنبه (۲۳ مارس) به قیمت بی سابقه ۷۳۶۲۳ دلار رسید. در همین حال، ورودی خالص روزانه به صندوق های ETF بیت کوین برای اولین بار در ۲۲ مارس از ۱ میلیارد دلار گذشت. در همین حال، صندوق قابل معامله بلک راک با ۸۴۹ میلیون دلار سرمایه ورودی رکورد خود را شکست.

سایر ارزهای دیجیتال نیز با علاقه سرمایه گذاران قابل توجهی به بازار ارزهای دیجیتال رشد کرده اند. قیمت اتریوم در روز چهارشنبه ۳.۳ درصد افزایش یافت و دوباره از مرز ۴۰۰۰ دلار عبور کرد. رشد قیمت اتریوم در سال جاری حدود ۷۵ درصد بوده است.

اتریوم، موفق‌ترین اکوسیستم بلاک چین از نظر تجاری در جهان، به دنبال آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار شبکه این ارز دیجیتال در روز چهارشنبه، بسیار ارزان‌تر می‌شود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۲۳ مارس) از ۷۱۳۳۸ دلار تا ۷۳۶۲۳ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۲ شب به وقت ایران با قیمت بیش از ۷۳۰۵۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۲ هزار دلار افزایش یافته است. ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹.۵۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۹۳۵ دلار به ۴۰۷۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۱۲ شب به وقت ایران تقریباً ۴ هزار دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۳۸ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۴ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml