چهره تحسین برانگیز وانت نیسان آبی جدید + عکس

مدل وانت نیسان تایتان ۲۰۲۴ به نمایش درآمد. این مدل جدید تایتان با پکیج ویژه، موتور ۴۰۰ اسب بخاری و امکانات فراوان عرضه می شود.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از گجت نیوز، در حالی که شایعاتی مبنی بر حذف تیتان از سبد محصولات نیسان در آینده به گوش می رسد، نیسان مدل ۲۰۲۴ این پیکاپ را معرفی کرده است. با معرفی مدل ۲۰۲۴، تریم های Titan S و SV King Cab 4×۲ کنار گذاشته شده اند و در این بین قیمت بقیه تریم ها اندکی کاهش یافته است. همچنین پکیج ویژه ای به نام SV Bronze Edition Package برای این مدل در اختیار خریداران این پیکاپ ژاپنی قرار گرفته است.

جزئیات نیسان تیتان مدل ۲۰۲۴

تریم های SV، PRO-4X و Platinum Reserve نیسان تایتان جدید از سمت راست به ترتیب با قیمت های ۵۳ هزار و ۵۸۰، ۴۵ هزار و ۷۷۰ و ۵۹ هزار و ۴۴۰ دلار در دسترس هستند. در نهایت، قیمت تریم بالای Platinum Reserve 4×4 به ۶۲۷۵۰ دلار می رسد. Titan XD در تریم های SV، PRO-4X و Platinum Reserve به ترتیب با قیمت های ۵۷۸۹۰ دلار، ۵۱۹۳۰ دلار و ۶۵۸۴۰ دلار در دسترس است، در حالی که تریم S متوقف شده است.

چهره تحسین برانگیز وانت نیسان آبی جدید + عکس

پکیج SV Bronze Edition که با قیمت ۲۹۸۰ دلار فقط برای تریم SV عرضه می شود شامل عناصر مشکی و برنزی، قاب مشکی براق دور جلوپنجره، سپر مشکی، چراغ های تمام ال ای دی، حلقه های برنزی ۲۰ اینچی، یک نوار سیاه در قسمت بار و پوشش های مخصوص کف. در ادامه بدنه سبز رنگ این پیکاپ با عناصر برنزی و مشکی این پکیج ترکیب شده تا نسخه ای متفاوت از آن را تشکیل دهد.

چهره تحسین برانگیز وانت نیسان آبی جدید + عکس

Titan جدید از Android Auto و Apple CarPlay در همه نسخه ها پشتیبانی می کند. در نسخه های بالاتر حتی به صورت بی سیم از Apple CarPlay نیز پشتیبانی می کند. سیستم انحصاری نیسان به نام Nissan Safety Shield 360 شامل ۶ عملکرد مختلف کمک راننده برای تسهیل رانندگی است.

چهره تحسین برانگیز وانت نیسان آبی جدید + عکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml