چگونه در خانه تتو کنیم

آیا می دانستید که اشتباهات هنگام تتو مشتری بسیار رایج هستند؟ درست مانند هر حرفه دیگری، تتو همیشه بدون خطا نیست. اما اگر حرفه ای باشید، این اشتباهات در استفاده از دستگاه تتو و استفاده از سوزن تتو به ندرت مورد توجه قرار می گیرند و رفع آنها ساده خواهد بود.

اگر شما حرفه ای نیستید، باید مطمئن شوید که راه خود را در مورد تفنگ تتو و نحوه اصلاح خود در هنگام لغزش می دانید. یا بهتر از آن، چگونه اطمینان حاصل کنید که هیچ اشتباهی مرتکب نمی شوید و به ارائه کار با کیفیت بالا با کمترین نقص ممکن ادامه می دهید.

یادگیری نحوه استفاده صحیح از تفنگ تتو ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما اگر مراحل آن را بدانید، فرآیند ساده است و استفاده از آن در نقطه خاصی مانند حافظه عضلانی به نظر می رسد.

ما قصد داریم تمام مراحل مربوط به استفاده از تفنگ تاتو را بررسی کنیم، بنابراین به خواندن ادامه دهید تا بدانید دستگاه تتو چیست، چگونه از آن و سوزن تتو استفاده کنید و چگونه از آن به روشی ایمن استفاده کنید.

تفنگ تاتو چیست؟

اگر تعجب می کنید، “تفنگ تتو چیست”، این یکی از مهمترین جنبه های کل فرآیند انجام تتو است. در کوتاه ترین حالت، این ابزاری است که در واقع جوهر را به پوست شما منتقل می کند. برای ایجاد تتو از یک سوزن نوسانی چرخشی استفاده می کند که با پوست شما در تماس است.

قدرت دستگاه خلاء ایجاد می کند به گونه ای که اجازه می دهد جوهر به داخل پوست کشیده شود. جوهر می تواند آن را تا غدد لنفاوی شما برساند.

علاوه بر این، دستگاه سوزن را به لرزه در می آورد تا به تجزیه پوست کمک کند تا جوهر جذب شود. توجه به این نکته ضروری است که نوع دستگاه تتو که استفاده می کنید می تواند بر کیفیت تاتو شما تأثیر بگذارد.

دستگاه تتو معمولا از سه قسمت اصلی تشکیل شده است:

  • سوزن

  • میله آرمیچر

  • لوله

تفنگ های تتو مدرن از سیم پیچ های الکترومغناطیسی استفاده می کنند که برای حرکت دادن میله آرمیچر کار می کنند. این نوار همان چیزی است که از سوزن میله‌ای برای شروع به فشار دادن جوهر به قسمتی از پوست استفاده می‌کند که در آن طرح خود را منتقل می‌کنید.

متوجه خواهید شد که تفنگ تتو از قسمت های دیگری مانند حلقه های اورینگ، پایه صحافی بالا، فنر پشتی، پایه قاب و غیره نیز تشکیل شده است. تفنگ تتو از انواع مختلفی از قطعات کوچک تشکیل شده است اما تمام آنچه شما نیاز دارید. باید از نوع ماشینی که استفاده می کنید و کیفیت کار شما در مقابل مکانیک آن آگاه باشید.

آیا نمی دانید جوهر تاتو چقدر عمیق می شود؟

رنگدانه های جوهر تتو در درم، که لایه همبند بافت درست بین اپیدرم یا لایه بالایی پوست شما و بافت زیر جلدی است، نقش می بندد. این چیزی است که دانستن آن مفید خواهد بود زیرا ممکن است مشتریان شما بپرسند. جوهر واقعی حدود ۱.۵ تا ۲ میلی متر زیر سطح پوست می رود.

دلیل این امر اطمینان از لایه بندی طرح فراتر از اپیدرم است زیرا لایه بیرونی پوست در طول زمان می ریزد. به خاطر داشته باشید که لایه اپیدرم می ریزد و سپس بدن ما آن لایه پوست را جایگزین می کند. اگر تتو به درم نمی رسد، تتو بیشتر یک طرح موقت است تا دائمی.

عمقی که تفنگ تاتو برای انتقال طرح باید برود دلیل درد است. رگ‌های خونی و اعصاب ما در این ناحیه خواهند بود و این دلایلی است که باعث می‌شود مراجعان در ناحیه‌ای که در آن تتو می‌کنید دچار خونریزی و درد شوند.

به عنوان یک هنرمند مشتاق یا مشتاق تتو، باید بدانید که چیزی به نام خیلی عمیق وجود دارد. اگر از درم رد شوید و به لایه زیر جلدی برسید، می توانید مشتری را در معرض خطر اسکار غیرقابل برگشت قرار دهید. این به عنوان “فشار” نامیده می شود، بنابراین به خاطر داشته باشید که باید دقیقاً ۱/۱۶ اینچ به عمق پوست بروید تا از آسیب بیش از حد به مشتری جلوگیری کنید.

نحوه استفاده از تفنگ تاتو: مرحله به مرحله

یادگیری نحوه استفاده از تفنگ تتو دشوار نیست. پس از یادگیری مونتاژ آنها و درک اینکه چه تنظیماتی برای طرح های خاص بهترین کار را انجام می دهند، آسان تر خواهد شد. یکی از نکات مهم تفنگ تتو که باید پس از نصب به خاطر بسپارید این است که به تمرین ادامه دهید و در این فرآیند عجله نکنید.

تجهیزات خود را استریل کنید و دستان خود را بشویید

برای هر پروژه ای که برعهده می گیرید، باید هر چیزی را که استفاده می کنید استریل کنید. خود تفنگ تتو به همراه هر ابزار دیگری که قصد استفاده از آن را دارید باید استریل شود. شستن دست ها نیز مهم است، اگرچه از شما انتظار می رود که دستکش بپوشید.

این مرحله برای اطمینان از ایمنی خود و مشتری حیاتی است، با توجه به اینکه در حال شکستن پوست هستید و خون وجود دارد. این یکی از بهترین راه‌ها برای محدود کردن موارد آلودگی یا عفونت ناحیه‌ای است که در حال تتو هستید، بنابراین همیشه از دستکش‌های درجه پزشکی استفاده کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، تجهیزات خود را جمع آوری کنید

بسته به تجربه خود، باید تصمیم بگیرید که از چه چیزی استفاده می کنید. اغلب، شما قطعات را به صورت جداگانه می‌خرید یا یک کیت می‌خرید. خوبی یک کیت این است که برای مبتدیان مناسب است.

نقطه ضعف این است که آنها اغلب کیفیت پایین تری دارند و این چیزی است که می تواند بر کیفیت کار شما تأثیر بگذارد. تک تک قطعات ممکن است برای هنرمندان با تجربه تر باشد، اما منجر به طرح های با کیفیت بالاتر می شود. قبل از شروع، باید دستگاه تتو را بر اساس روشی که استفاده می کنید کنار هم قرار دهید.

طول سوزن را تنظیم کنید

سوزن به خوبی در شکاف تعیین شده برای آن قرار می گیرد. سوزن نباید بیش از دو میلی متر از نقطه ورود تفنگ تتو دور شود. همچنین نباید کمتر از یک میلی متر از نقطه ورودی عبور کند.

 یک گیج ۱۰ ممکن است قابل استفاده تر به نظر برسد زیرا سرعت آن به راحتی یک گیج هشت کاهش نمی یابد.

در حالی که گیج ۱۲ اغلب محبوب ترین گزینه است، عمدتاً به این دلیل است که آنها ساده ترین انتخاب برای سایه زدن مناطق بزرگتر هستند. البته به خاطر داشته باشید که جریان جوهر برای این گزینه سریعتر خواهد بود. هنگام تنظیم طول سوزن خود، باید از قطرهای مختلف سوزن و کاربردهایی که برای آنها در نظر گرفته شده است آگاه باشید.

تتو در خانه

همه چیز را همانطور که نیاز دارید قرار دهید

داشتن همه چیز از قبل، اشتباهات را محدود می کند. این باید همیشه قبل از شروع کار اتفاق بیفتد و هر درپوش جوهری که استفاده می‌کنید باید در محدوده همه تجهیزاتی باشد که قرار داده‌اید.

تفنگ تاتو را به برق وصل کنید

قبل از گرفتن مشتری، تصمیم بگیرید که آیا از منبع برق آنالوگ یا دیجیتال استفاده می کنید. قبل از اینکه سوزن را به پوست نزدیک کنید، می خواهید ولتاژ را به خوبی تنظیم کنید.

شروع به ریختن جوهری کنید که با آن کار می کنید

آماده سازی رنگ تتو مورد نیاز شامل داشتن یک درپوش جوهر متفاوت برای هر رنگی است که استفاده می کنید. شما از بطری محفظه برای پر کردن درپوش های جوهر استفاده خواهید کرد و باید تمام تلاش خود را بکنید تا فقط اجازه دهید سوزن جوهر را لمس کند نه درپوش واقعی.

یک تست انجام دهید

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که ابتدا دستگاه را تست کنید. باید اسلحه را روی پوست چیزی مانند میوه خاص یا چیزی که به آن نیاز ندارید، بزنید. این باید همیشه قبل از شروع تتو روی پوست واقعی انجام شود.

همچنین، در حالی که آزمایش می‌کنید که همه تجهیزات شما کار می‌کنند و جوهر به درستی منتقل می‌شود، باید به مشتری خود این گزینه را ارائه دهید که آزمایش پوست انجام دهد. این عمدتا برای این است که ببینیم آیا مشتری نسبت به جوهر واکنش نشان می دهد یا خیر.

آزمایش پوست معمولاً ۲۴ ساعت قبل از قرار ملاقات واقعی انجام می شود، زیرا این زمان برای مشاهده هرگونه واکنش نامطلوب کافی است. آزمایش باید روی ناحیه‌ای از پوست باشد که به ندرت دیده می‌شود و باید یک افت جوهر به سختی قابل توجه باشد. آلرژی به جوهر تاتو نادر است، اما هنوز هم باید به مشتری ارائه شود.

تتو را شروع کنید

شروع ممکن است سخت تر از فرآیند راه اندازی باشد. این ممکن است فقط در صورتی باشد که قبلا از تفنگ تتو استفاده نکرده باشید. پس از کنار هم قرار دادن همه چیز، شروع و اتمام طراحی تنها چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.

با این کار، استفاده از طرح کلی و خط کشی تتو بهترین راه برای شروع است، اگرچه برای اولین بار کشیدن خط تتو ممکن است دشوار باشد. برای شروع درست، مطمئن شوید که همه چیز به درستی تنظیم شده است. دستگاه های تتو از چهار تا ۱۲ ولت استفاده می کنند .

اکثر دستگاه‌های تتو هنگام طراحی روی پوست باید از ۷.۵ تا ۸.۵ ولت کار کنند، اگرچه وقتی روی تتو را می‌پوشانید، می‌توانید ولتاژ ۹ ولت را افزایش دهید. این را بسته به جایی که در فرآیند هستید تنظیم کنید.

به عنوان مثال، اگر سایه می‌زنید، در صورت نیاز می‌توانید به ۱۰ ولت نزدیک‌تر شوید، هشت ولت اغلب باید حداقل شما باشد. یافتن تعادل مناسب زمان زیادی نمی برد، اما به همین دلیل است که تمرین دویدن همیشه تشویق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml