چگونه در دو روز مناظق گردشگری اصفهان را ببینیم؟

گاهی تصمیم می گیریم بیرون برویم و هوای تازه بخوریم. در این مواقع شهرهای توریستی مانند اصفهان پر از جاذبه های تاریخی و نه چندان دور از تهران گزینه مناسبی هستند و می توانند یک روز فراموش نشدنی و ایده آل را برای شما رقم بزنند. در سفر به اصفهان، با جاذبه‌ها و گزینه‌های تفریحی تقریباً در هر نقطه‌ای از شهر، حق انتخاب خواهید داشت. همچنین گزینه های زیادی برای اقامت در اصفهان وجود دارد

گاهی تصمیم می گیریم بیرون برویم و هوای تازه بخوریم. در این مواقع شهرهای توریستی مانند اصفهان پر از جاذبه های تاریخی و نه چندان دور از تهران گزینه مناسبی هستند و می توانند یک روز فراموش نشدنی و ایده آل را برای شما رقم بزنند.

در سفر به اصفهان، با جاذبه‌ها و گزینه‌های تفریحی تقریباً در هر نقطه‌ای از شهر، حق انتخاب خواهید داشت. همچنین گزینه های زیادی برای اقامت در اصفهان وجود دارد، کافی است قبل از اجاره سوئیت اصفهان از  سایت ایران آهانا، جاجیگا، شب، هومسا، جاباما مراجعه کنید و خانه ای در اصفهان اجاره کنید یا یک اقامتگاه سازگار با محیط زیست اجاره کنید و خانه ای راحت برای سفر روزانه خود رزرو کنید. در این مقاله می خواهیم یک برنامه یک روزه برای یک آخر هفته دلپذیر ترتیب دهیم.

شروع سفر یک روزه به اصفهان

اصفهان ۴۳۵ کیلومتر با تهران فاصله دارد و این مسیر حدود ۵ ساعت طول می کشد. بنابراین سعی کنید سفر خود را از صبح آغاز کنید. به عنوان مثال ساعت ۴ صبح بهترین زمان برای سفر به اصفهان است. مرکز شهر اصفهان به میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، کاخ هشت بهشت و سی و سه پل بسیار نزدیک است، بنابراین می توانید در اوقات فراغت و بدون نگرانی از این بناهای ارزشمند دیدن کنید، اما ابتدا باید مکان مناسبی را پیدا کنید. برای پارک ماشین خود و در فاصله پیاده روی یا تاکسی. قبل از سفر، می توانید از Google Maps برای یافتن پارکینگ عمومی در شهر استفاده کنید.

بهترین کافه در اصفهان برای صرف یک صبحانه عالی

تخمین می زنیم که ساعت ۹ وارد اصفهان شوید. در ضلع شمال شرقی میدان نقش جهان، چایخانه ای به نام حاجی میرزا قرار دارد که به صبحانه هایش معروف است. نیمرو، املت، سوپ، نان و پنیر، کره و مربا، انتخاب با شماست. بعد از صبحانه از میدان نقش جهان دیدن کنید. اگرچه بازدید از گوشه و کنار علی قاپو، مسجد شیخ لطف االله و مسجد امام زمان زیادی می برد، اما برای یک بازدید کوتاه چند ساعته وقت کافی خواهید داشت. سعی کنید بازدید خود را تا ساعت ۱۲:۳۰ شب تمدید کنید تا فرصت کافی برای گردش در بازار سنتی اصفهان داشته باشید. خوشبختانه ورودی بازار در میدان نقش جهان قرار دارد و برای رسیدن به بازار نیاز به زمان زیادی ندارید.

ناهار را در کجای اصفهان بخوریم؟

پس از خرید و خرید سوغاتی، ارزش چشیدن بریانی را دارد که معروف ترین غذای اصفهان محسوب می شود. خوشبختانه یکی از بهترین رستوران های اصفهان که منوی خوشمزه بریانی دارد در خیابان چهارباغ و نزدیک میدان نقشجهان قرار دارد. این رستوران که «بیریانی اعظم» نام دارد، یکی از قدیمی ترین رستوران های اصفهان است و شعبه اصلی آن در خیابان دروازه دولت، ابتدای چهارباغ سفلی قرار دارد. فاصله رستوران اعظم تا نقش جهان ۱.۱ کیلومتر است و با پای پیاده ۱۴ دقیقه طول می کشد. بعد از ناهار، قسمت دوم سفر خود را شروع کنید.

بریانی اصفهان

چهلستون و هشت بهشت; زیبا و چشمگیر

کاخ چلستون بسیار نزدیک به رستوران بریانی اعظم است و با ۷ دقیقه پیاده روی می توانید به چلستون برسید. این کاخ بازمانده باغ سلطنتی صفویه است و زیبایی آن گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به اصفهان می کشاند. ایستگاه بعدی هشت بهشت ​​در جنوب کاخ چهلستون است. پس از رسیدن به ورودی پارک از طریق خیابان چهارباغ عباسی واقع در حاشیه باغ هشت بهشت ​​به هشت بهشت ​​محل می رسید و همین کافی است تا لحظاتی فوق العاده را در این منطقه سپری کنید. این پیاده روی حدود ۱۱ دقیقه طول می کشد.

برای ادامه سفر اگر وقت کافی داشته باشید و بتوانید از منطقه هشت بهشت ​​دیدن کنید، دیدن جاده زنده و سی و سه پل اصفهان لذتی نخواهد داشت. این بنای تاریخی تنها ۱.۴ کیلومتر با هشت بهشت ​​فاصله دارد و رسیدن به سی و سه پل حدود ۱۶ دقیقه طول می کشد. منظره غروب خورشید از روی پل بسیار دیدنی است، پس همراه داشتن دوربین خود را فراموش نکنید.اگر می خواهید سفر خود را برای یک روز دیگر تمدید کنید به یک اقامتگاه مناسب نیاز دارید که بتوانید به راحتی از طریق همسا خانه مبله در اصفهان اجاره کنید. در صورت اقامت حتما تور شبانه اصفهان را در برنامه خود قرار دهید و از زیبایی های این شهر در شب لذت ببرید.

اجاره سوئیت در اصفهان

ایران آهانا یک سایت اجاره سوئیت در  اصفهان است. در ایران آهانا می توانید از انواع اقامتگاه ها اعم از هتل، ویلا، آپارتمان، خانه، سوئیت، خانه، مسافرخانه و بوم گردی، اقامتگاه مورد نظر خود را بیابید و رزرو کنید. به عنوان مثال برای اجاره روزانه خانه در اصفهان کافی است نام شهر، تاریخ ورود و خروج و تعداد افراد را در قسمت جستجو در سایت همسا دات نت و در صفحه اول وارد کنید. . ، سپس مشخصات هر یک را بررسی کنید، صندلی مورد نظر را با “انتخاب” انتخاب کنید و با چند کلیک ساده اجاره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml