کارهای مهاجرتم را به کدام موسسه مهاجرتی بسپارم؟

هنگام انتخاب موسسه مهاجرتی برای رسیدن به کشور مقصد، حتما این سوال را از خود می‌پرسید، کارهای مهاجرتم را به کدام موسسه مهاجرتی بسپارم؟ برای پاسخ به این سوال باید به تحقیق و پرس و جو در مورد ویژگی‌های این موسسات بپردازید و جهت انتخاب درست، یکسری پارامترهای کلیدی را در نظر داشته باشید.

در میان موسسات معتبر مهاجرتی، پارسی کانادا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما چرا باید کارهای مهاجرت خود را به این موسسه بسپارید؟ به چند دلیل:

۱- شفافیت

برای جلوگیری از اختلافات بعدی بین شرکت و مشتری، روند مهاجرت، هزینه و زمان مورد نیاز باید توسط موسسه مهاجرتی توضیح داده شود و به راحتی برای مشتری قابل درک باشد.

۲- وضعیت اعتباربخشی

قبل از انتخاب موسسه مهاجرتی ، وضعیت اعتبار بخشی آن را در نهادهای نظارتی مهاجرت کشوری بررسی کنید. چرا که این مورد به عنوان جنبه اساسی تایید هر شرکت مهاجرتی است. برای مثال MARA یک نهاد نظارتی مهاجرت برای استرالیا است و ICCRC  برای کانادا است.

۳-راه‌اندازی مناسب

منظور از راه‌اندازی مناسب این است که موسسه مهاجرتی باید تیمی حرفه‌ای باشد که از مشاوران متخصص مهاجرت، وب سایت، راه‌های ارتباطی، دفتر مناسب و حمایت و پشتیبانی از مشتری برخوردار باشد.

۴- برخورداری از سرویس مشاوره

استفاده از سرویس مشاوره در موسسه مهاجرتی، راه‌حل های مهاجرتی مخصوص به شما را ارائه می‌دهد. بنابراین به تنهایی نمی‌توان این موسسه را مدیریت کرد، چراکه مشتریان به پشتیبانی و حمایت نیاز دارند. پس موسسه‌ای که برای هربخش از روند مهاجرت، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، می‌تواند مناسب و قابل اعتماد باشد.

۵- ارائه ارزش منحصر به فرد به مشتری

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا به مشتریان خود ارزش منحصر به فردی ارائه می‌کند و همین عامل باعث تمایز این موسسه از رقبای خود شده است. همچنین با تمرکز بر خدمات مشتری به جای قیمت، بهترین خدمات را به مشتریان خود‌ می‌دهد.

۶- کارکنان قابل اعتماد

همانطور که می‌دانید، نیروی انسانی نقش اساسی در موفقیت و توسعه یک کسب و کار دارد. پارسی کانادا با داشتن کارمندان متخصص که با ماموریت شرکت خود همسو هستند و دانش و آگاهی لازم را دارند، توانسته است  در بین برندهای برتر قرار بگیرد. بنابراین برای حفظ چنین کارمندانی باید به نیازهای آموزشی آنها توجه کرده و آنها را به روز نگه داشت تا هر روز قابل اعتمادتر شوند.

۷- شناسایی مشتریان و انتظارات آنها

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا با شناسایی مشتریان و نیازهای آنها، ارائه خدمات را برای خود آسان کرده است. این موسسه با شناختن مشتری، استراتژی بازاریابی مناسبی را طراحی و برنامه ریزی نموده است و از مشتریان بازخورد دریافت می‌کند.

۸- آشنا با قوانین مهاجرت

کلیه موسسات مهاجرتی باید با قوانین مهاجرت آشنا باشند. پارسی کانادا از مشاوران و متخصصانی تشکیل شده است که با قوانین مفصل مهاجرت آشنا هستند، به بهترین شکل ممکن متقاضیان را راهنمایی می‌کنند و همه شک و تردیدهای آنها را از بین می‌برند. این ویژگی منحصر به فرد، دلیلی ندارد جز تجربه‌های موفق این موسسه در پرونده‌های متعدد مهاجرتی.

۹- برخورداری از وکلای با سابقه

برخورداری از وکلای با سابقه و خبره در هر موسسه مهاجرتی بسیار کمک کننده است. این عامل می‌تواند برای شرکت اعتبار کسب کند و باعث شود پرونده‌های مهاجرتی در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسند. برند پارسی کانادا در استخدام وکلای حرفه‌ای کوتاهی نکرده است و در همه لاین‌های مهاجرتی خود از تجارب آنها استفاده می‌کند. در این موسسه، وکلا دارای مجوزهای قانونی لازم جهت ارائه خدمات مهاجرتی هستند. برای مثال در لاین کانادا از مجوز قانونی ICCRC/RCIC برخوردار هستند و با این مجوز می‌توانند افراد را در زمینه ویزای کار، ویزای سرمایه‌گذاری، دریافت PR و جاب آفر راهنمایی کنند.

کارهای مهاجرتم را به کدام موسسه مهاجرتی بسپارم؟

۱۰- مهارت های ارتباطی

هر موسسه مهاجرتی باید از مشاوران متخصص با فن بیان و مهارت‌های ارتباطی قوی برخوردار باشد. چرا که مشتری نیاز دارد که با کل روند مهاجرت آشنا شود تا بهتر بتواند تصمیم بگیرد. فرآیند توضیح روند مهاجرت باید برای همه قابل فهم و روشن باشد. چرا که مشتریان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ملی، آموزشی و مذهبی با هم تفاوت دارند. ارتباط دوستانه با افراد متقاضی، کلید ایجاد اعتماد است. بنابراین باید از یک کانال ارتباطی استفاده کند که بهترین روش توضیح روند مهاجرت برای آنها باشد.

۱۱- استقبال از تغییر

 هر موسسه مهاجرتی موفق باید هر لحظه آماده تغییر باشد، به دلیل اینکه قوانین مهاجرت به طور مکرر در حال تغییر است و باید در مورد آن دانش کافی داشته باشد. بنابراین باید متعهد به توسعه یک تجارت مهاجرتی موفق باشد و از تغییر استقبال کند، زیرا ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که دائم در حال تغییر است و باید خود را با آن وفق دهیم. اما این تغییر زمانی مشهود است که برنامه‌ها و اهداف تجاری را به طور منظم ارزیابی و تطبیق دهد، تا اطمینان حاصل شود که به چشم انداز در نظر گرفته شده برای موسسه مهاجرتی دست می‌یابد.

۱۲- تجربه کافی

یک موسسه مهاجرتی باید در زمینه خدمات مهاجرتی مختلف تسلط و تجربه کافی داشته باشد و از بهترین مشاوران مهاجرت و وکلای با تجربه برخوردار باشد. تیم پارسی کانادا با ۱۱ سال سابقه مفید در این زمینه، بسیار کارآمد و باتجربه است. بنابراین به این مورد، جهت تسریع در انجام کارهای مهاجرت و اقامت توجه ویژه داشته باشید.

۱۳- برخورداری از خدمات مشتری

یک موسسه مهاجرتی موفق به مشتریان خود خدمات عالی ارائه می‌دهد تا اعتماد آنها را جلب کند و به ادامه فعالیت خود بپردازد و بقاء پیدا کند. برای مثال گزینه‌های زیر را در وب سایت خود برای آنها فراهم می‌کند:

  • داشتن بخش سوالات متداول و پاسخ به سوالات مشتریان
  • داشتن گزینه چت زنده
  • کمک به بارگذاری اسناد و تأیید داده‌ها
  • تفکیک دقیق هزینه‌ها
  • ارسال ایمیل اطلاعات ورود به سیستم پس از ثبت نام در وب سایت موسسه مهاجرتی
  • داشتن شرایط و ضوابطی از جمله شرایط لغو و سیاست حفظ حریم خصوصی در سایت

برای پاسخ به سوال: کارهای مهاجرتم را به کدام موسسه مهاجرتی بسپارم؟ برند پارسی کانادا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا پارسی کانادا (موسسه حقوقی دادگران حق و عدالت)، موسسه‌ای است که تمام این ویژگی‌ها را دارد و با خاطری آسوده می‌توانید کارهای مهاجرت و اقامت خود را به آن بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml