کار جدید هانس زیمر با طعم رمزنگاری

اکوایران: هانس زیمر، آهنگساز مشهور سینما، آهنگ جدیدی برای بلاک چین ترون ساخته است. ترون یکی از بزرگترین اکوسیستم های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است.

به گزارش اخبار تایمز، «هانس زیمر» آهنگساز مشهور فیلم، اکنون می تواند اثری را برای بازار ارزهای دیجیتال به فهرست طولانی آثار ماندگار خود اضافه کند.

به گفته کوین تلگراف، این آهنگساز مشهور آلمانی با بلاک چین ترون برای ساخت آهنگی برای Web3 همکاری کرده است. ترون یکی از بزرگ‌ترین اکوسیستم‌های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که مبتنی بر ارز دیجیتال داخلی به نام Tronics و نماد TRX است. وب ۳ نیز نسخه جدیدی از آینده وب است و قرار است نوآوری در اینترنت ایجاد کند.

امروز سه شنبه (۲۸ آوریل) بلاک چین ترون اعلام کرد که این بلاک چین با کمک هانس زیمر آهنگ مخصوص به خود را خواهد داشت. به گفته ترون، این آهنگ دارای ابعاد حماسی و نمایشی است که موسیقی الکترونیک را با تنظیم های سنتی ارکستر ترکیب می کند.

زیمر در طول بیش از سه دهه فعالیت هنری خود برای بیش از ۱۵۰ فیلم از جمله «بین ستاره ای»، «تلماسه»، «شوالیه تاریکی» و «گلادیاتور» موسیقی نوشته است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز سه شنبه (۲۸ آوریل) بین ۶۱۷۱۵ تا ۶۳۸۹۰ دلار بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۶۲۷۱۷ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۴۷۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملاتی بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴.۴۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۹۹۸ دلار به ۳۱۲۵ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۳۰۵۲ دلار معامله شد.

تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۶۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۶۳ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل ۱۳ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml