کامیونی که تبریز را ویران کرد + عکس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از برخورد یک دستگاه خودرو با تیرهای برق در محدوده سعید آباد خبر داد که حدود یک میلیارد ریال خسارت به شبکه برق وارد کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ عباس حسامی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه کامیون خودرویی در حوالی سعید آباد به دلیل عدم توجه به تجهیزات شبکه با تیر برق برخورد کرد و به شبکه برق آسیب وارد کرد.

وی ادامه داد: در پی این حادثه که منجر به آسیب دیدن چند تیر و ۳۶۰ متر سیم برق شد، بلافاصله تیم های عملیاتی این شرکت به بررسی میزان خسارت وارده در محل حادثه و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز بحران پرداختند. شبکه توزیع را مختل کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه عملیات اصلاح تجهیزات در چند مرحله در حال انجام است، افزود: با توجه به صنعتی بودن منطقه و وجود پمپ های تامین آب شرب در آن منطقه، در مرحله اول اقدامات انجام شده است. و پاسخ سریع تیم عملیات موقت نیرو ایجاد شد

وی ادامه داد: در مرحله بعدی همکاران توسعه و بهسازی شبکه به منظور تامین برق پایدار تا پاسی از شب عملیات بهسازی شبکه را ادامه دادند و در نهایت تیم های عملیاتی اقدامات لازم را برای بازگشت شبکه به حالت اولیه انجام خواهند داد.

حسامی تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران این شرکت و اقدامات و اقدامات انجام شده اختلالی در شبکه برق رسانی به وجود نیامده است. .

وی در خصوص خودروی عامل این حادثه گفت: متأسفانه خودروی مذکور به دلایل نامعلومی از محل متواری شده و سیر مراحل قانونی در این خصوص از طریق معاونت حقوقی شرکت در حال پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml