کانسپت آرت بازی کنسل شده The Dark Knight منتشر شد

یکی از طراحان هنری استودیو Pandemic به تازگی کانسپت آرت های بازی کنسل شده «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) را در فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ لازم به ذکر است که بازی شوالیه تاریکی قرار بود در سال ۲۰۰۸ همزمان با فیلم آن برای کنسول های نسل هفتم عرضه شود.

در سال ۲۰۰۸، Electronic Arts و Pandemic Studios مشغول کار بر روی The Dark Knight برای Xbox 360 و PlayStation 3 بودند. بازی شوالیه تاریکی قرار بود اقتباسی از فیلم ابرقهرمانی به همین نام به کارگردانی کریستوفر نولان باشد. شوالیه تاریکی عنوانی جهان باز بود که به بازیکنان اجازه می داد شهر گاتهام را کشف کنند. گیم پلی این بازی به گونه ای بود که برای کشف مکان های مورد نظر باید سوار «بتموبیل» (Batmobile) می شدند.

توسعه بازی شوالیه تاریکی طبق برنامه EA به پایان نرسید و این کمپانی روند ساخت آن را متوقف کرد. از این رو، فرنچایز بتمن به سرگرمی های تعاملی برادران وارنر بازگشت که منجر به شکل گیری سری Arkham شد.

کانسپت آرت بازی کنسل شده The Dark Knight منتشر شد

به گزارش اکسپوتر، در سال ۲۰۰۷، طراح هنری استودیوی Pandemic، Goran Bukvic، هنر مفهومی را از بازی کنسل شده The Dark Knight منتشر کرد. این هنرهای مفهومی به ابرشرورهای این بازی اشاره دارد. ظاهراً قرار بوده علاوه بر «جوکر»، افرادی مانند «ددشات»، «ماسک سیاه» و «برق» در این عنوان حضور داشته باشند. او همراه با انتشار تصویر، تجربیات خود را در استودیو پاندمیک شرح داد:

در سال ۲۰۰۷، کار طراحی شخصیت را در عنوان AAA در این استودیو به عهده گرفتم. این بازی AAA اقتباسی ویدیویی از فیلم “بتمن: شوالیه تاریکی” بود. توسعه این بازی به تدریج متوقف شد. من تقریباً یک سال بود که روی طراحی ابرشرورها کار می کردم. به من دستور داده شد که طرح ها باید واقع گرایانه باشند. قطعا این طرح ها نسبت به الان کمی قدیمی به نظر می رسند. آنها جایگاه ویژه ای در قلب من دارند. این طراحی ها باعث شد وارد صنعت بازی های رایانه ای شوم.

کانسپت آرت بازی کنسل شده The Dark Knight منتشر شد

EA هرگز به طور رسمی از شوالیه تاریکی رونمایی نکرد. چند سال پیش، گری اولدمن، بازیگر نقش جیم گوردون در سه گانه شوالیه تاریکی، به G4 گفت که بازی TDK قرار است پس از اکران فیلم به صورت DVD یا Blu-ray منتشر شود. استودیو Pandemic بعدا دلیل لغو فیلم The Dark Knight را اعلام کرد. EA هنوز به اعلامیه استودیو پاسخی نداده است. لازم به ذکر است که Pandemic Studio در سال ۲۰۱۰ پس از انتشار The Saboteur توسط EA بسته شد.

فیلم ابرقهرمانی «شوالیه تاریکی» در تابستان ۲۰۰۸ در سینماهای جهان اکران شد و توانست به فروش بیش از یک میلیارد دلاری دست یابد. این فیلم در سال ۲۰۰۹ برنده دو جایزه اسکار (بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و تدوین صدا) شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml