کاهش اختیاری قراردادها در استقلال/نکونام پیش قدم شد

مهمترین مشکل استقلالی ها در فصل پیش رو بحران مالی جدی ناشی از تصمیمات عجولانه در گذشته است.

با پشت سر گذاشتن صحبت های مکرر و بررسی مکرر عوامل مشکلات و بحران شدید مالی استقلالی ها در ابتدای فصل و علیرغم تلاش جدی خطیر در دو هفته ابتدایی شروع کار، اما جلوتر از سایر مشکلات، استقلالی ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. مشکلاتی که حالا خطیر و نکونام برای حل آن با چشم انداز آینده نزدیک متحد و همدل شدند.

جواد نکونام که به خوبی از مشکلات مالی آبی ها آگاه است، اولین قدم را برای حل این مشکل برداشت و با وجود توافق قبلی با مدیران سابق استقلال، در قرارداد جدید با علی خاطره قراردادش را کاهش داد.

اقدامی که قطعا سیگنالی جدی به سایر آبی پوشان برای کاهش قرارداد در فصل جدید خواهد بود تا نه تنها از مشکلات مالی باشگاه قدری کاسته شود، بلکه خود بازیکنان نیز بتوانند با خیالی آسوده مبلغ قرارداد مورد انتظار خود را از باشگاه مطالبه کنند و سریعتر به دستمزد خود دست پیدا کنند.

اقدام امروز آبی ها شاید بیشتر به عملکرد بازیکنان فصل گذشته بارسلونا شباهت داشته باشد که پس از آمدن ژاوی (که مانند نکونام لقب پسر باشگاه را یدک می کشد) دستمزد خود را کاهش دادند و در بحران جدی باشگاه نامدار اسپانیایی با کاهش قراردادها کمک زیادی به تغییر روند تیم کردند.

شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که پس از نکونام، بازیکنان دیگری مانند مهرداد محمدی، حسین حسینی و حسین مرادمند نیز چنین پیشنهادی را پذیرفته اند و با صحبت هایی که از سوی نکونام و خطیر انجام شده، به زودی این روند در استقلال تسریع می شود تا با همکاری کادر فنی و بازیکنان از یک سو، با پیگیری های مالی بیشتر، مدیران استقلال، آرامش بیشتری داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml