آیا کاپیتان رئال دوباره به مسی می پیوندد؟/ این ستاره هم می خواهد به میامی برود

سرخیو راموس اکنون بازیکن آزاد است و با وجود اینکه از باشگاه های زیادی پیشنهاد دارد، می خواهد به لیگ آمریکا بپیوندد.

به گزارش اخبار تایمز، سرخیو راموس تسلیم نمی شود. بازیکن سابق رئال مادرید به تمرینات روزانه خود ادامه می دهد تا باشگاهی را پیدا کند که تمام انتظاراتش را برآورده کند. او در روزهای اخیر پیشنهادهای مختلفی دریافت کرده است اما آرزوی این مدافع ادامه کارش در آمریکا و MLS است که پس از آمدن لئو مسی به ویترین بزرگی برای فوتبال اسپانیا تبدیل شده است.

زمانی که دوران راموس در پاری سن ژرمن به پایان رسید، او سعی کرد قبل از تصمیم گیری عجولانه استراحت کند. عربستان سعودی و تیم های مختلف برزیل بارها در خانه او را زده اند و حتی شایعاتی مبنی بر علاقه سویا به عنوان پلی برای بازگشت او به فوتبال اسپانیا شنیده می شود، اما هدف واقعی این مدافع تجربه یک ماجراجویی در آمریکای شمالی است.

آیا کاپیتان رئال دوباره به مسی می پیوندد؟/ این ستاره هم می خواهد به میامی برود

پاری سن ژرمن پس از پایان فصل به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد داد که در آن نیمی از دستمزد قبلی او بسته به عملکردش را به او پیشنهاد دادند، اما مدافع این پیشنهاد را پسندید و آن را رد کرد.

حقیقت این است که MLS مانند لیگ عربستان به مقصدی جالب برای بسیاری از بازیکنان تبدیل شده است. مسی و راموس در طول فصل گذشته روابط خوبی برقرار کردند و ستاره آرژانتینی به او کمک کرد تا با فوتبال آمریکای شمالی سازگار شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml