کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی موساد در صنایع موشکی ایران + فیلم

سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با طرحی پیچیده توانست از خرابکاری موساد در صنعت موشکی وزارت دفاع جلوگیری کند.

در قالب اجرای یکی از پیچیده ترین پروژه های اطلاعاتی و امنیتی در سال های اخیر، برنامه خرابکاری صنعتی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در صنایع موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خنثی شد.

در همین رابطه سردار سید مهدی فرهی معاون وزیر دفاع گفت: اگر این خرابکاری کشف نمی شد و از این قطعات (کانکتورها) استفاده می شد، همه موشک ها از رده خارج می شدند.

یک مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام این خبر گفت: با توجه به اثربخشی راهبردی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان قسم خورده ملت ایران. ، صنعت موشکی همواره یکی از اهداف سرویس های جاسوسی در زمینه خرابکاری های صنعتی بوده است.

با اشاره به خودکفایی کشور در زمینه طراحی و تولید انواع سامانه‌ها و موشک‌های مورد نیاز در بردهای مختلف، در سال‌های اخیر پروژه‌های اطلاعاتی و امنیتی چندلایه تحت پوشش خرید قطعات برای فریب دشمن طراحی و اجرا شده است. خدمات.

این مقام امنیتی گفت: صنعت موشکی وزارت دفاع علاوه بر تولید توان نظامی و دفاعی قابل توجه برای کشور، بستر مناسبی برای به دام انداختن شبکه های پیچیده جاسوسی و نفوذی و وارد آوردن ضربات اساسی به ظرفیت های اطلاعاتی حریف بوده است. خدمات.

وی ادامه داد: به برکت حضرت ولی عصر (عج) طی ماه های گذشته یک شبکه کاملا حرفه ای و مجرب که با همکاری برخی عوامل نفوذی برنامه ریزی کردند تا از قطعات معیوب و مجهز برای تولید موشک های پیشرفته در این منطقه استفاده کنند. صنایع موشکی وزارت دفاع تولید ورد کند در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع به دام افتاد و معدوم شد.

 

این مسئول در تشریح جزئیات دیگر این عملیات اظهار داشت: این شبکه با هدایت مستقیم سازمان موساد قصد داشت با فروش قطعات مجهز، موشک های تولید شده را به مواد منفجره برای اصابت خطوط صنعتی و کارکنان شاغل در این منطقه تبدیل کند. .

وی افزود: با وجود نقشه بسیار پیچیده دشمن صهیونیستی، با عنایت الهی و تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، این اقدام دشمن صهیونیستی از همان ابتدا تحت نظارت اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت و با دستگیری ماموران کاملا خنثی شد.

این مقام مسئول گفت: با اجرای موفقیت آمیز این طرح، تمامی مسیرها و فعالیت های موساد برای تهیه و انتقال قطعه مورد نظر به همراه افسران خارجی و عوامل داخلی خود شناسایی و زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به پیچیدگی و ابعاد فنی این پروژه خاطرنشان کرد: تا چندی پیش دشمن صهیونیستی کاملا مطمئن بود که طرح خرابکاری صنعتی و انتقال قطعات معیوب به صنایع موشکی وزارت دفاع با موفقیت انجام شده است. اجرا شد، اما پس از ضربه اخیر به شبکه خرابکاری مذکور همچنان از عمق شکست متحمل شده در این عملیات در شوک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml