جسد میلیونر خودساخته در چمدان کشف شد/ میلیونر ارز دیجیتال چگونه به قتل رسید؟ + عکس

جسد اینفلوئنسر ۴۱ ساله آرژانتینی که در حوزه ارز دیجیتال نیز فعال بود، روز چهارشنبه پس از یک هفته ناپدید شدن در چمدانی که در زمین فوتبال رها شده بود، کشف شد.

به گزارش اخبار تایمز، جسد یک اینفلوئنسر ارز دیجیتال آرژانتینی روز چهارشنبه کشف شد، تکه تکه شد و در یک چمدان جاسازی شد. این شخصیت اینترنتی که تاجر ارز دیجیتال بوده است، با ۲۵ کارمند خود در دفتری در بوئنوس آیرس، آرژانتین کار می کرد.

جسد میلیونر خودساخته در چمدان کشف شد/ میلیونر ارز دیجیتال چگونه به قتل رسید؟ + عکس

جسد میلیونر خودساخته در چمدان کشف شد

پس از یک هفته ناپدید شدن، جسد فرناندو پرز آلگابا در نزدیکی محله اینچریوباج در شهر بوئنوس آیرس کشف شد. آلگابا یکی از اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال اینستاگرام و یک میلیونر خودساخته بود. پس از پس ندادن کلید آپارتمان اجاره ای، مسئولان متوجه ناپدید شدن این شخصیت اینترنتی شدند.

سرانجام جسد او چهارشنبه گذشته توسط گروهی از کودکان در چمدانی که در زمین فوتبال رها شده بود، کشف شد. پاها و ساعدهای این اینفلوئنسر در این چمدان قرار داده شد و یک روز بعد سر جسد در کوله پشتی پیدا شد.

 

جسد میلیونر خودساخته در چمدان کشف شد/ میلیونر ارز دیجیتال چگونه به قتل رسید؟ + عکس

میلیونر ارز دیجیتال چگونه به قتل رسید؟

پس از کالبد شکافی توسط پزشک قانونی مشخص شد که فرناندو پرز آلگابا ۴۱ ساله با سه گلوله کشته شده است. کارآگاهان این پرونده معتقدند این قتل توسط یک قاتل حرفه ای انجام نشده و انگیزه وی مربوط به بدهی الگابا بوده است. یکی از متهمان این پرونده توسط پلیس دستگیر شده است.

آیا بدهی به گانگسترها علت قتل بوده است؟

برادر مقتول که هفته گذشته برای یافتن برادر گمشده خود به بوئنوس آیرس بازگشت، توضیح داد که فرناندو اصلا کلاهبردار نبوده، بلکه درگیر برخی مشکلات مالی بوده است. او اظهار داشت که برادرش بدهی زیادی به اداره مالیات آرژانتین دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، فرناندو پرز آلگابا بیش از ۷۳۰۰۰ دلار چک برگشتی و ۴۴۰۰ دلار (معادل ۱.۲ میلیون پزو) بدهی بانکی داشته است.

روزنامه لاناسون گزارش داد که فرناندو یادداشتی روی تلفن همراه خود گذاشته و توضیح می‌دهد که به دلیل سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال پول زیادی از دست داده و حتی مجبور شده از باند تبهکار Barra Brava در آرژانتین وام بگیرد. .

منبع: تجارت نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml