کشف ۶۰ بمب در گلزار شهداء کرمان

به گزارش اقتصاد۱۰۰، حجت‌الاسلام احمد توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در گفت‌و‌گوی ویژه خبری از شبکه استانی سیما اظهار داشت: این حمله تروریستی ناشی از بغضی و کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی بود.

وی عنوان کرد: خبرهایی را از قبل و گذشته داشتیم که تهدید می کردند و حتی چند بار تعداد ۱۶ بمب آماده انفجار توسط گروه های معاند در کرمان کشف شد که مخصوص گلزار شهدا و مزار حاج قاسم بود.

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: در چند استان دیگر هم پیگیری کردند که به بالای ۶۰ بمب رسید که می خواستند قبل از مراسم این حرکت را انجام دهند اما به مدد الهی این بمب ها کشف و پرونده آنها بسته شد اما تهدیدها ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی تمام سعی و تلاش خود به کار بردند تا مراسم با آرامش و امنیت کامل برگزار شود، گفت: در شورای تامین شاهد و ناظر تدابیر آقایان بودیم و اگر جایی می‌دیدیم تصمیمی خلاف قانون است و ضربه یا لطمه‌ای وارد می‌شود، بنده و دادستان جلوی آن می‌ایستادیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اضافه کرد: همه تصمیمات دستگاه قضایی در شورای تامین ناظر و شاهد است، بعضی جاها ممکن است تصمیمی گرفته شود که خلاق قانون باشد اما در چهارمین سالگرد همه شاهد تدابیری بودیم که آقایان در مجموعه امنیتی، انتظامی و نظامی استان به کار بردند و تلاش خود را انجام دادند.

این خبر تکمیل می شود … 





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml