کلاهک تتر کوتاه شد / دو مرز مهم بازار فارکس

اکوایران: قیمت تتر چهار روز است که در حال کاهش است. هر روز، کف علامت گذاری می شود و سقف ها کوتاه تر می شوند. محدوده قیمتی مهم دلار هرات بین ۵۹ هزار و ۱۰۰ تا ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان و سقف حمایتی مهم قیمت درهم بین ۱۶ هزار و ۳۰۰ تا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان است.

به گزارش اخبار تایمز، بازار ارز روز چهارشنبه یک پله دیگر عقب نشینی کرد و همچنان در محدوده خاص خود معامله می شود. قیمت دلار هرات از هفته گذشته در محدوده مشخص ۵۹ هزار و ۱۵۰ تا ۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان در نوسان است و نمی تواند از این محدوده مشخص خارج شود. قیمت دلار هرات در ابتدای بازار روز شنبه تمایل خود را برای افزایش نشان داد و به سمت پایین ترین سطح حمایتی کانال ۵۹ هزار تومانی روند نزولی خود را ادامه داد.

دیروز شنبه قیمت دلار در بازار ارز هرات از ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز شد و ابتدا سعی در عبور از مرزهای بالایی داشت، سپس از میانگین ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان پایین آمد و به حمایت ۵۹ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. .

قیمت درهم امارات با اختلاف مثبت ۵۰ تومانی نسبت به آخرین نرخ روز پنجشنبه ۱۶ هزار و ۴۵۰ تومان آغاز شد و با ۸۰ تومان کاهش به ۱۶ هزار و ۳۷۰ تومان به پایان رسید. قیمت تخمینی دلار درهم ۶۰ هزار و ۷۷ تومان است که رقمی همچنان کمتر از قیمت اسکناس یک دلاری در تهران است.

قیمت تتر نیز در روز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در تهران کمتر از قیمت اسکناس یک دلاری بود و ۵۹ هزار تومان در نوسان بود. قیمت تتر چهار روز است که روند نزولی داشته است، با هر روز پایین آمدن و سقف کوتاه شده است.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار هرات بین ۵۹ تا ۱۰۰ تومان در نوسان بوده است تا اینکه در یک بازه زمانی به بالاترین قیمت خود یعنی ۶۰ تا ۳۰۰ تومان رسیده است. از نگاه گروهی از معامله گران بازارساز، این امر در روزهای پایانی ماه مارچ اجازه تثبیت دلار به بالای سقف تاریخی را نمی دهد و ممکن است با تزریق قیمت دلار هرات به زیر کانال سقوط کند. از ۵۹. هزار تومان. معامله گران فنی معتقدند که میانگین موجودی دلار در بازار ارز هرات حدود ۵۹ هزار و ۶۵۰ تومان است که اگر قیمت زیر این حد باشد به سمت حمایت پایین و در صورت بالا بودن به سمت ۶۰ حرکت می کند. کانال هزار تومان. محدوده قیمتی مهم دلار هرات بین ۵۹ هزار و ۱۰۰ تا ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان و سقف حمایتی مهم قیمت درهم بین ۱۶ هزار و ۳۰۰ تا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml