عربستان پرچمدار غول آینده آسیا

پس از انتقال ستاره های سرشناس فوتبال به عربستان، در آخرین مورد مهاجم بایرن مونیخ نیز به لیگ این کشور پیوست.

به گزارش اخبار تایمز، حتما بسیاری از شما فوتبال دوستان خبر پیوستن سادیو مانه به النصر و پیوستن ریاض محرز به الاهلی عربستان را شنیده اید. دو انتقالی که تعجب بسیاری از اهالی فوتبال را برانگیخت و بعید نیست در آینده شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال عربستان باشیم.

اگر همه اخبار مربوط به لیگ عربستان را دیده باشیم، متوجه خواهیم شد که آنها عزم راسخی برای ساختن نسلی قوی، با انگیزه و فوق العاده دارند. نمونه بارز این گفته استخدام ژوزه مورینیو به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره آکادمی ورزشی مهد عربستان است که هدف آن شناسایی استعدادهای جدید و پرورش آنها برای سال های آینده است.

عربستان پرچمدار غول آینده آسیا

اشتباه نیست اگر بگوییم عربستان به زودی به یکی از غول های آسیا تبدیل خواهد شد. سرمایه گذاری در زمان و مکان مناسب، صرف هزینه برای ساختن آینده ای بهتر و تمرکز بر استعدادهای نوظهور از ویژگی های این روزهای فوتبال عربستان است.

بعد از ژاپن و استرالیا نوبت به اعراب رسیده است که در مقابل غول های اروپا قدرت خود را نشان دهند.

ای کاش مدیرانی مانند الاهلی، الهلال، الاتحاد و النصر در فوتبال ایران بودند و با سرمایه گذاری های به موقع و دلسوزانه زمینه پیشرفت فوتبال ایران را فراهم می کردند.

ای کاش روزی برسد که تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا زنگ تفریح سایر حریفان نباشند. اگرچه تا رسیدن به چنین روزی فاصله داریم…

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml