کمربند ها را ببینید / بازار سکه در در شرایط بحرانی است !

اخبار تایمز | قیمت سکه در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار دارد و در صورتی بتواند بالای ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال ورود آن به کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

دیروز قیمت سکه امامی در معاملات نقدی از ۲۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت و تعداد کمی از مردم دیشب حاضر به فروش سکه در معاملات آنلاین شدند و قیمت داخلی این فلز گران به ۲۷ میلیون تومان رسید. ۸۵۰۰۰۰ تومان فروخته شد.

سیگنال شبانه قیمت دلار به بازار سکه

از دیدگاه تحلیلگران اقتصادی، یکی از دلایل افزایش قیمت سکه، نوسان صعودی قیمت دلار بوده است. بر اساس ادعای برخی معامله گران، قیمت دلار در کف معاملات دیشب به مرز ۴۹ هزار تومان نزدیک شد که سطح انتظارات در خصوص رشد احتمالی قیمت سکه امروز را بالا برد.
در چنین شرایطی سطح قیمتی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی یک دیوار محکم جلوی اتاق است. و حمایت ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی اولین پل حمایتی سکه است.

خروج بازار سکه از مدار؟

برخی معامله گران اعلام کرده اند در شرایط فعلی اگر قیمت دلار وارد کانال ۴۹ هزار تومان شود ممکن است باعث ورود سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان شود.

اثر تحریم ها در بازار سکه

از سوی دیگر در شرایطی که خبر خاصی از مذاکرات برجام به گوش نمی رسد، تحریم‌های جدید علیه ایران مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته و باعث شد سطح انتظارات در بازار تا حدودی صعودی شود.اتحادیه اروپا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، از طریق ارائه پهپادهای جنگی، تحریم‌های جدیدی مرتبط با صنایع پهپادی علیه ایران اعمال کرد

پیش بینی قیمت سکه امروز ۴ مرداد

قیمت سکه در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار دارد و اگر بتواند بالای ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت شود، احتمال ورود آن به کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل است.
اما در صورت عدم حمایت در مرز فعلی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، احتمال عقب نشینی در نیمه راه از کانال مذکور وجود خواهد داشت.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml