کنعانی زادگان: پرسپولیس آبروی فوتبال ایران است; می خواهیم عظمت او را به همه نشان دهیم

باخت مقابل نصر و رونالدو اتفاقی بود

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع پرسپولیس پس از پیروزی مقابل الدحیل قطر، باخت هفته گذشته مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا را یک اتفاق فوتبالی دانست.

به گزارش اخبار تایمز؛ پرسپولیس در یک بازی بسیار حساس که به امتیازات این دیدار نیاز مبرمی داشت به مصاف تیم نستاره الدحیل رفت و موفق شد این تیم را در قطر شکست دهد. پرسپولیسی ها که فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست خانگی مقابل النصر آغاز کردند، حالا پس از برد مقابل الدیل به ادامه بازی ها برای صعود به مرحله بعد امیدوار بودند. پرسپولیسی متفاوت را در دیدار مقابل الدیل دیدیم و تقریبا همه بازیکنان این تیم شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس که در این فصل به این تیم بازگشته بود، در بازی با الدیل یکی از بازیکنان خوب تیمش بود و توانست به خوبی ستاره های خط حمله حریف را مهار کند. کنعانی زادگان که در این فصل یک مدافع ثابت در پرسپولیس بوده امیدوار است حضور در فینال آسیا را دوباره با پرسپولیس تجربه کند. او سه فصل پیش با پرسپولیس به فینال این رقابت ها رسید اما نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

پس از پیروزی شیرین سرخ پوشان در قطر با محمدحسین تماس گرفتیم تا در مورد بازی صحبت کنیم. مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره بازی با الدحیل و پیروزی مقابل این تیم گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم باخت مقابل النصر را جبران کنیم و در این بازی مهم و سخت پیروز شویم. همه می دانند الدحیل چه تیم قدرتمندی است و ستاره های بزرگی در ترکیب خود دارد.

ما برای این بازی برنامه داشتیم و از ابتدا می دانستیم که چه می خواهیم. می خواهم از زحمات کل تیم برای ایجاد یک شب فوق العاده برای هواداران و مردم ایران تشکر کنم. از هوادارانی هم که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. فکر می کنم کاملا مستحق برد بودیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

کنعانی زادگان درباره دلایل شکست مقابل النصر نیز گفت: به هر حال فوتبال همین است. فکر می کنم بدشانس بودیم و در آن بازی به ۱۰ رسیدیم. باخت به النصر یک اتفاق بود و کیفیت واقعی تیم ما را در بازی با الدیل دیدید. مدافع فیکس قرمزها در خصوص کیفیت بد چمن آزادی و تفاوت آن با ورزشگاه الدیل نیز گفت: فکر می کنم خیلی واضح بود و نیازی به توضیح نیست که تیم ما در زمین خوب چه فوتبالی بازی می کند.

محمدحسین در خصوص ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال صعود این تیم از مرحله گروهی گفت: تا آخرین روز و تا آخرین نفس برای سربلندی پرسپولیس و هواداران می جنگیم. پرسپولیس در این سال ها نشان داده که افتخار فوتبال ایران است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. بازی ها سخت و غیرقابل پیش بینی هستند. باید بازی به بازی پیش برویم و در هر بازی تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

کنعانی‌زادگان: پرسپولیس آبروی فوتبال ایران است؛ می‌خواهیم بزرگی‌اش را به همه نشان دهیم/ باخت مقابل النصر و رونالدو اتفاقی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml